Wednesday, January 20, 2010

Kekasih Gelapku







hahaha..korg ingat aku pasang spare tyre ke?? budak kecik ni la...nk tido siap dah tutup lampu bagai leh plak dia nk suh amik gambo gelap2 tu

terpaksala den melayan ng rasa dh mengantok sangat2

malam td nyer hal pulak dia suh kol mak ngah dia..adoyaiii nk ckp ng mak ngah pulak..sume aku kol x angkat mane x dh kul 11 time tu org pun da tido

end up kol pak lang...sib baik ade..puasla dia borak aku pun x ade paham ade yg x pahamla mende dia ckp..layan kan je laaa

harap-harap malam ni tidola awal cik suri oooiiii...mama ni leteyy nk layan...



4 catatan:

eT said...

haha...dah leh ckp mesti la nk ckp kt tipon plak...nk tido mcm2 hal..se kecik pon kekadang aktif sampai xlarat nk layan..:p

paij188 said...

die suruh mama praktis bangun malam jaga adik.. :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

gelap btol kekasih ko neh.hehehe

yang ko tanya kat belog tu, dia ada tali.macam yang ikat kat binatang tu.tapi ni dia buat mcm beg.hahahaha.esok aku tunjuk kat belog dia.

Kolestrol boleh dibeli?

Kancilbiru said...

ni betol betol kekasih gelap....gelap dan dia tak dapat dipisahkan...