Tuesday, March 30, 2010

TerHaru



Arini last day aku kat PSMB...so esk pagi da nk gerak ke dungun...huhu...time last ni la ade pulak kursus...lom jd PTM lg da kene pgl kursus tuk kampus Dungun..alahaiiii

mmg x dan la nk jumpe org ke nk ucap gud bye ke..pas2 dok pk2 nk tulis kt emel...tp cam berat je tangan ni nk menaip bait kata2 tuh...

so petang td..aku dapatla benda alah ni


busukla budak2 nehh...terang nama aku sarah syazwani tu keharumanku tau x...ari2 aku wangi walaupun x pakai minyak wangi...hahaha



wawawawawa....xtaula nk ckp ape..sume org tulis dalam ni bg kata2 semangat


tq to all...pada yg aku x terjumpe sorila banyak2...berat je mulut ni nk ucap selamat tinggal...kt bos pun x tercakap (sebab aku tgk dia pun cam da betui jek...hahhaa)

maafkan salah dan silap ye...terlanjur kata..termakan terminum mintak halal...


anyway..kalu ade rezeki aku balikla semula ke PSMB..harap2 dapatla post tu..doakan yee kawan2


12 catatan:

izanpyus said...

Sarah,,sedih baca entry nie...mcm aku plak keje kat situ ehehe...

takpe2..ada sinar dan cahay baru di tempat baru..aku sentiasa doakan ko sukses di mana2 shj...

psl kek tu,ko lalu ikot mana? kalau lalu ulu bendul mmg lalu sini (tp aku tahu ko mesti tak lalu situ eheh)..dari simpang 4 gambang tu (ikot highway) dalam sejam nak ke rumah aku...

aku kesian kat ibu mengandung nie..ko nak kek ke sarah?

eT said...

aku doakan ko balik shah alam..hehe

army4war said...

wish u ol the best babe!! yebaa yebaa!!

AngahSayang2314 said...

mudah-mudahan sarah amin... so good luck

miezaniera said...

yeye kite pn doakan sarah dpt balik shah alam..tp jgn balik dgn tgn kosong tau..bawak la apa2 yg patut dr sana hehehe

k.mus said...

taniah sarah.. g.luck kat tempat baru. Opis baru, keja baru,baby baru.. tu mesti baju pun baru.. hehehe .. jgn tukar hubby baru sudaa.. hehehe (gurau jer.. kim salam kat en.kamil awak ye )

Sarah Syazwani said...

waaa..sedey2...tq for all the wishes...terharu..harap2 ler dapat balik ke s.alam semula..doa2kanla ye

Sarah Syazwani said...
This comment has been removed by the author.
Ad said...

aku pun doakan ko dapat tukar semula ke sini....mesti sedey kan?duk jauh ngan hubby...tambah plak ngah peknen....huhuhu...aku pernah mengalaminya...aku paham perasaan ko....hehehe...tetiba plak emo...gut luk kat tempat baru...tahniah naik pangkat....

aizuemi said...

sowi kak.. tiada di sisi di saat2 terakhir di sini.. huhuhu~

Maslina Rosdiana said...

Hi Sarah,

Dah x der kat Shah Alam lagi ke??
Heee...dalam blogwalking terjumpa plak blog Sarah...
keep in touch ek??
Ngandung 37 weeks kan...take care tau..^_^

e.l.i.s.s.m.i.e said...

semoga bahagia ditempat baru!