Wednesday, August 4, 2010

Farewell ambe nok pindah



Benda ni da lama berlaku cuma baru sekarang berkesempatan nk wat en3. Farewell ni tuk meraikan aku dan k.shima yang tidak lagi menjadi PPP di kolej Melati. K.shima sebab dah berpindah ke rumah sendiri..aku pulak sebab da ke Dungun.


Farewell buat kat Hotel UiTM...kebetulan ade kursus so aku mintak keluar kejap tuk attend majlis ni...soo..tengok gambar je la ekk



antara yang hadir


empunye diri pun nk enterprem gaks


ucapan pengetua



PPP yang best dan giler-giler




selama jadi PPP di Kolej Melati, banyak pengalaman menarik berlaku...alhamdulilah aku x penah pulak kene hantar student sakit kt spital klang tu..hehe..hantar kt klinik je la


yang lain sume ok..kecuali kes satu ni..tenseennnnn sungguh..sampai skrg aku x jumpe budak tu..mmg aku x halalkan apa yg dia dah buat..lenkali la aku citer mmg sakit hati dan geram dibuatnya


papepun...mmg rasa serik jugakla...xtaula kalo ade offer maybe bukan aku..suh en kamil je la aku da malas nk jd rs



4 catatan:

BayuKK said...

salam

1. Tahniah.
2. Nak tau juga cerita yg buat sakit hati & geram time jd RS...share² ngan kami PPP ni. he3x.

Unknown said...

huhu...kalo aku swap ngan laki aku leh ke sarah??

Sarah Syazwani said...

en kaffali : nantila sy citer..mende tu pun x setel lagi

et : bulehh..tp laki ko kene keje uitm la..haha.ko tukar keje parlimen

miezaniera said...

kalo boleh ambo pn nk swap juge..tp koleh ambo kolej pompuan mcm dangerous character jer huhuhu