Tuesday, April 5, 2011

Encem x saye

Dah lama nak potong rambut sufi

sebab dah panjang kt depan

last-last aku tebas sendiri..hahah mmg kelakar la cam tempurung kelapa letak atas kepala

semalam...jiran sebelah rumah tolong potongkan and repair yg mana ptt

dh alang-alang papa potong rambut

aku suruhla sekali tebaskan rambut sufi


operasi di belakang rumah

kakak pun same menyibuk sekali


elok je budak ni x nangis langsung


berdiri pulak sbb dia dah x dok diam

dia sibuk nk amik mesin tu

tengok tu..siap sengeh2 lg


x dok diam dahh


tadaaaaaaaa

encem x saye..hahaha

bolehla kan dah panjang sangat rambutnya

sampai ada yg tny aku ank laki ke pompuan


17 catatan:

wANieYZ said...

haaa...baru la ensem..huhuhuh..

~izan~ said...

hehe..ko wat rambut dia ala2 pekan batu belah batu bertangkup ke? hehe...

comey tol dak sufi nih,geram.montoks gitu hehe

Sarah Syazwani said...

wanie : hehe

izan : aah..lbh kurg mcm tu la

iera said...

hahhaha..kelakar je tgk rambut sufi..betul ke akak letak tempurung?
sian sufi..tp tetap ensem..hihihi

miezaniera said...

hehe encemnye dia..budak baik nih..hehe

Sarah Syazwani said...

iera : bkn letak..mcm temmpurung kelapa


bai : well..mcm mak diala baik..kan..kan

eB ezrin said...

ala, rambut depan tuh cam penan la... hu3...
samer gaks cam aerish... kalo ptg rmbt depan jerk... cam penan... dh la pompuan... babah dier x mo bagi potong dh... ishhhhh juling nanti baru tau ... hu2

Sarah Syazwani said...

eB : aah mcm tula..mmg gelak guling2 tgk rambut dia jd mcm tu

Amy Syaquena said...

hensemnya dia , leh booked jadi menantu tak hehehe..

Sarah Syazwani said...

amy : boleh aje..ahaks

eT said...

encem...encem...
kedai rambut ni kat mana nih...leh p potong sana plak..ahaks...

AngahSayang2314 said...

mek dah besaq dah anak bujang mu ye mek... hehehe encem tueeeeeee

Amy Syaquena said...

salam dear ,

sudah 3 kali amy singgah di sini tapi masih tak update , sarah update la amy rindu nak baca entri sarah..boleh pulak camtue hehe...

army4war said...

cute! auww seksi kakakakaka

Sarah Syazwani said...

amy : huhu..sori amy ada kursusla 2 hari ni..insya Allah kalau ada citer akan di update...terima kasih krn sudi bc blog sarah

gebu : mmg seksi ng kemontokan bdn dia..hahaha

mamashikin said...

alahai baiknya sufi..duk diam jer eh org potong rambut..comel!

Atia Adina said...

wah...encem encem....heh heh...