Thursday, March 11, 2010

'Adik' kesayangan Suri



Lama giler x update blog..cause xde mende pun nk cerita...xde ape yang menarik + malas..hehe

tapi kali ni ade mende menarik pasal anak aku sapa lagi cik Suri nyer hal la...hal ni da jadi 2 3 arini..dia da ada 'adik' baru...

ni la dia


'hai sy ipin...kakak suri sayang saya...mane2 pegi mesti dia bawak saya'

fenin pale aku..tiap kali nk bawak kuar mesti cik suri ckp camni

suri : 'mama..ipin nk ikut'

nk gelak pun ade...nt bukan dia nk pegang...kalu pegang pun kejap je..pas2 akula yg kendong ipin dia sbb dia x larat nk pgg lagi..cehh..kalau x bg bawak..mengamuk pulak..

skang ni nk anta p umah bby sitter pun nk bawak gak..siapla dia bg makan n masukkan lam buaian kt 'adik' dia tu...konon2 nk tdokanla tuh

pas2 nk dijadikan citer semalam masa amik dia...dia tunjuk...

suri : 'mama..tengok cini'...

aku pun tengok ler...ya Allah sambil menepuk dahi...


bleh pulak dia pakaikan pampers kan ipin ni...eeiiiii..malunyer nk bawak p jalan2 camni...adoyaiii anak aku neh..memang da leh jadi kakak


penin...peninn






7 catatan:

eT said...

hehe...pas ni kene siap duit pampers utk 3 org la...suri...upin..baby..:p

paij188 said...

jenuh ah camtu... :)

miezaniera said...

muahahaha kelakar la suri..besar nnti leh masuk raja lawak hehe

ZzamzZ said...

hahaha..klakanye la bile membayangkan suri wt cm2..mcm² la..

army4war said...

haahaha... suri memang lawak.. aku tgok pun aku gelak.. tahniah..

Ad said...

hahaha....panjang tul akalnya bdk2 ni kan???....
eh..fyi...aku induksi satu group ngan en kamil...

Anonymous said...

hahaha. tape la. suri ni mst jd kakak yg bek :)