Monday, August 23, 2010

4 bulan sudaaaa



Kejap je masa berlalu..sudah 4 bulan sufi genap hari ini


tembammmm kan ini budak..ini mak budak suda x larat mau dukung arr

agak2 suda 7++ kg kot..x timbang lg bulan ni
sufi lom pandai meniarap lagi..baru pusing-pusing badan tp xleh nk angkat...hehe berat sangat kot
bile x leh angkat dia akan nangis ng muka cam keciwa..siannn
xpela la kan...asalkan sihat..caiyok2 sufi buleh..


11 catatan:

Kancilbiru said...

alolo comelnya...pipi labuh tu...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..bam bam nyer..tak per2 usaha lagi yer sufi..

k.mus said...

mulut dia bising x cam kakak dia dulu. Ingat lg suri dtg opis mulut dia kumat-kamit cam org pandai bckp je masa tu hehehe :)

Atia Adina said...

uish...tembamnya bdk ni.....minum susu apa ni???

-ad-

AngahSayang2314 said...

salam ramadhan

wah tembam lo anak sarah geram tengok macam nak cubit2 jer kiss kan untuk angah leh muahhhh

iera said...

alaa..dah besar dah ank kak sarah..sgt cumell...sufi usaha lagi ye,nnti dah leh jalan,mama sufi leh main kejar2 dgn sufi..hehehe

Sarah Syazwani said...

niza+elis : tu yg geram..suka cium2 pipi dia

k.mus : mulut sufi ni pun same gak bising..cume x paham mende dia dok bebel

ad : susu s26 je tp kerap minum susu

angah : bleyy..mmmuahhh

ira : x laratla mama...x terkejar

aizuemi said...

beza boboi ngn gegel kan?

miezaniera said...

mak ai tembamnye sufi..bulat tul pipi..meh aunti nk geget2 pipi dia hehe tkpe..biar lambat asal sihat hehe

Sarah Syazwani said...

zu : tula org kata boboi mmg lambat sket..

bai : tu la mcm qasrina..hehe

eT said...

xper...mama dia leh xcercise..hehe