Friday, February 12, 2010

Pelikknyer kali ni



Pelikla sejak masuk minggu ke 28 mengandung ni....

1. x lalu makan walhal perut aku ni lapo la sangat

2. kalu aku mkn jugak sket je leh masuk pas2 kuar balik..muntah2

3. kerap buang air besar..asal lepas mkn jek mesti perut aku da memulas..tp x kira waktu gak..kalu x mkn pun mcm tu

4. rasa loya pun ada...penin


aku rasa macam kene morning sickness jek...tp di akhir2 mengandung plak sebab masa awal2 mengandung tu mmg aku xde alah teruk sangat cuma x mkn nasi je la


susahla camni...kalu x mkn kang..dah la BP rendah giler nehh...camne nk tambah darah aku yg cairrr ni...

kalu rasa2 mintak cuti awal leh kan..hehe..cam best jek idea tu..rehat kt umah puas2..haha..padahal lambat lg nk bersalin...

kalau x ok gak ni...g klinik la...sebab aritu pun doc ade pesan psl buang air tu...riso pulak aku kan kot2 ada implikasi ke apa


mintak2 xde papela...



4 catatan:

eT said...

BP rendah...aku dulu buku rekod asik merah jek...nurse soh mkn kacang bebanyak...huhu

Kancilbiru said...

aku tak tau pape..moga selamat lah semuanya...

qaseh said...

lebih baik buat pemeriksaan cepat....penting utk kandungan kita.

Ad said...

ha ah...pelik tu...patut masa perut dah besar ni...makan makan makan...aku dulu pun bp rendah gak...dok just srh makan ubat...jangan mis