Wednesday, January 4, 2012

sekolah dan wishlist

Assalammualaikum

Nampaknya dah 4 hari kita berada di tahun 2012
rasanya x terlambat nak mengucapkan
SELAMAT TAHUN BARU
kepada pembaca blog ini
terima kasih
dan bersyukur kerana masih berada di bumi Allah ini

rata-rata sekarang ini
dikebanyakan blog
excited bercerita mengenai anak-anak
yang pertama kali nk bersekolah

saya pun sebenarnya tidak ketinggalan
dapat merasai pengalaman hantar anak ke sekolah
alhamdulilah suri dah berumur 5 tahun
(kalu ikut tahun kalu ikut bulan br 4 thn..hehe)
mujur juga dh biasa tinggal di taska
jadi xdela syahdu syahdan sgt nk tinggalkan

2 hari orientasi
parents perlu tinggalkan anak-anak
hari pertama nangis juga
mungkin sbb dia tgk ada budak lain menangis
dan mungkin juga xde kawan yg dia kenal
padahal sebelum tu dia ok jek
hari ke 2 masih nangis tp bila cikgu dah pujuk dia ok

dan...hari 3 fully school sampai petang
alhamdulilah x nangis langsung
sebab dah ada kawan..hehe
dah seronok nk pegi sekolah

start dari hari 1 sekolah
pukul 10 malam dah kene tido
nasib baik dengar kata
kalu x sebelum ni pernah 2 pg x tdo
penangan tengok kartun

dari ari 1 sekolah juga
saya x bekalkan susu
dia pun xnak
eksen siap ckp gini
"wiwi dah besar...x nak minum susu"
tapiiii...sampai rumah jek terus minta susu
hehe..xpela kira okla tu kan

Tahun 2012
apa wishlist yee
sy pun xtau apa sy nak

1. Rumah sendiri ---> dah ada nun jauh di mata
2. Galaxy tab -----> dah dapat..hadiah dr mr hubby..tq :)
3. Singapore ---> insya Allah..soon
4. Honeymoon kali ke???? ----> bila la nk wat niii
5...................
6...................
7..................


Leh tolong pk kan utk sy x?? hehe
cuma diharapkan tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya

aminn dan wassalam


18 catatan:

eT said...

5. baby baru

MAMASUE said...

klu tlg pk kan tu,tu dah kira mamasue nye wishlist dah tu =P

Papa Mifz said...

bilo anak dah bersekolah nih sure sibuk kan...

AngahSayang2314 said...

wow bestnyer dah dapat galaxy tab...weee hooooo... happy new year sarah

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sofa baru, dapur baru,keta baru, anak baru..hehe

Kakzakie said...

Insya-Allah berkat usaha, doa segala yg dirancang akan berjalan lancar bukan utk tahun ini bahakan seterusnya utk hari-hari mendatang..

fuad ansari said...

wiwi dah besar.. (",)

mesti akak tak sangka kan, pejam celik pejam celik, kejap je wiwi dah besar.. (",)

Sarah Syazwani said...

eT : soon..tp xtau bila..hahaha

mamasue : hehe..wishlist bersamala tu

papa Mifz : sibuk tido awal..hehe

angah : happy new year to u too..miss u angah...

mama amana&arif : sume tu xleh beli lg..sbb x dok umah sendiri

Kak Zakie : insya Allah..amin

Fuad : aahh..kejap je rasa baru je kawin..hehehe

noor said...

ank dh skolah...kita pun sama tkr jdual baru

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

dating berdua tue WAJIBBBBBBBBBBBBBBBB ;-)

aizuemi said...

spore? jom! aku jd pemandu peLENcong~

aku la... said...

waah tahniah..dah sekolah dah anak..n dah banyak gak wishlist dah dipebuhi..moga di panjangkan umur dalam iman dan berjaya dunia akhirat..

miezaniera said...

a`a..mama dia pn kene tido kol 10 gak sbb kene bangun lebih awal dari biasa utk siapkan anak ke skolah hehehe
5. kete baru la (gaji baru kan hehehe)

Sarah Syazwani said...

noor : aah..samela..

K.diana : huhu..mmg wajib tu

zumie : melencong tu ko mmg no 1

golie: insya Allah..aminn

bai: x skola pun aku tdo awal..tp bgn leh cm biasa je la sbb sek dekat..hehe
gaji pun x naik lg la derr

noor said...

jln2 pg!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ala tertunggu2 update .. takde punnnnnnn

~izan~ said...

ko tambah je baby baru tu smpai list ke 10.ada 6 la baby baru nnt hehe...

Sarah Syazwani said...

noor : tq jalan2

mama amana&arif : hehe....bz sket

izan : uiiii..byknyer anak aku