Tuesday, February 2, 2010

Kenaii x??


Ade sesape x yg kenal NURUL HANI AZRINA ni??? kalu kenal bak mai la bgtau aku no contact dia ke...ym dia ke...


Aku leh tertransfer duit kt dia la plak....camne tah..nk bg kt org len...terbg kt dia plak...sbb aku tulis no akaun ni kt kertas tp tulis nama kwn aku..tp biler aku transfer duit dh confirm tgk nama dia plak..adoyaiii...rm50 lak tu...free2 je dia dpt duit..aku pun x igtlak mane aku dpt no akaun dak ni...puas sude ku menggoogle online2 yg aku penah buat


plzz la yee..kot2 kalu yg empunyer nama ni ade bc blog aku ke....mintakla pulangkan duit aku tu yee...nk bayo utang org ni...huhu


updated : dh dapat tau sape orgnyer..selamat den


3 catatan:

naza said...

wei sapo...ko termasuk kat akaun aku xpe gak...ada gak rezeki yang tidak tersangka2..hahhaha

iela said...

huhu.. boleh plak tersalah masuk.. camne bleh tahu sape nurul hani tu?

Sarah Syazwani said...

iela : kebetulan pulak adik kepada member...sbb kitorg ade men kutu..salah tulis no akaun plak..hehe