Monday, March 1, 2010

suri @ i-city



haha..lagi2 i-city kan xde kejela asik g sane je..tp semalam pegi adalah ajakan dari maro..so..sebab xde buat pape..n en kamil kesian tgk aku dok terperuk je kt umah..dia pun on je la..

mula2 g jusco bkt raja sbb nk cek balik memory card psp...asik hang je plak..dah la beli yg 16Gb...kt situ je da lama...sbb cina tu nk setting balik pe benda tah..dia leh ckp ade salah setting pulak..apada

so..lam kul 6 lbh br la gerak ke i-city...suri pun asik sebut nk ke sana..yela ari2 lalu kt tol sungai rasau tu dia mesti nampak lampu2 yg santek tu kan...tiap kali lalu tu la dia sebut penah amik gambar kt situ..ingat pulak dia

time pegi..org x bape ramai lg..tp da dkt nk mlm..ramai btl manusia yg dtg..yela lampu dah nyala..mcm2 gayala dorg ni amik gambo

kalini g amik gambo cik suri je la...xdenyer la sangat gambo aku...dengan rupe yg ala2 cam keletihan dan berpeluh..x kose la mak nk amik gambo..hehe alasan


ni dalam ala2 salji la kunun..susah nk amik gambo sbb ramai org


huhu...gaya model pulak dak ni wat aksi


sibuk je suh amik gambo dia


alahai anak mama




macam kt alam fantasi pulak kan


anyway....okla gak ade tmpt cam i-city neh..kalu x tu kt s.alam ni mane la tmpt leh jalan2 sangat..harapkan dataran s.alam tu je la....



3 catatan:

eT said...

kt salji tu bat aku dah kong..huhu

AngahSayang2314 said...

huhuhu... best gak kan... angah pun pernah gak lalu kat highway tue cantik lampu2nya tapi tak tahu lak ingat kan i-city ni kejap jer rupa2nya lama gak ye..

miezaniera said...

pandai tul suri posing..ni sah ngikut perangai mama nye hehe