Tuesday, May 10, 2011

Macam-macam


xtau nk citer apa

layannnnnn


tengokla hancur lebur kek dibuatnya

tu adalah kek harijadi sufi yang disambut di taska

tapiii kakak yang lebeh2..kakak jugala yg buat kek jd mcm tu

tu pun ada hati nk letak lilin

nk tiup2 la kononnya..macam la hari jadi dia..hehe





then ambil gambar diorg ni

ssh nk ambil gambar sufi yg elok2 sket

payah nau









mantop kan badan sufi

berat dah 10++ kg

cikgu pun x larat nk angkat dia

diala plg mantop dari budak2 taska yg sebaya ng dia

dia jugak yg selalu buli kakak...hahahaha

mane x..kakak kocik jo badannnyer

tp xpe..mmg sodap peluk2 n cium dia

dia pun dah pandai bila ckp syg mama

terus dtg kat kita cium pipi

walaupun lepas tu abisla bertempek air liur dia

hehe...mcm2 anak-anak ni kan


5 catatan:

~izan~ said...

mmg mantop sufi tu..bam2..

si suri tu dia wat ape kat kek tu sarah? penyek separuh ek hehehe

wANieYZ said...

waahh besar nyer adik..huh..lagi besarvdr kakak..comeyyy..

mamasue said...

wow...dah besar dah sufi...terkezut mamasue...mcm dia plak yg abg...happy belated birthday sufi!

eB ezrin said...

happy besday yer :)

Sarah Syazwani said...

izan : suri gatai p bwk kotak kek pastu terbalik..tu yg gitu


waniey : aah tu yg kakak kene buli gak

sue : hehe..besarkan

eb : tq eb