Tuesday, January 3, 2012

~Hari Inovasi 2011~


Assalammualaikum

Rata-rata mana-mana UiTM mesti ada sambut Hari Inovasi
Meraikan yang berjasa
yang nak bersara
dan juga yang cemerlang

Macam biasa
kerja saya di belakang tabir je
time makan baru ada depan tabir
hehe





semoga yang cemerlang terus cemerlang
dan yang x dapat tu x semestinya x cemerlang
keep up the good work

wassalam

11 catatan:

CikPuanHaLia said...

Meriahnya Hari Inovasi ofis sarah. Best jer tengok..
Kitorang buat kecil2an jer..hehehe

Sarah Syazwani said...

CikPuanHalia : meriah ke?? nampak je cam meriah tp x ramai pun dalam tu..ramai yg bercuti maklumla hujung-hujung tahun

eB ezrin said...

ramai yg cuti2 malaysia kan? kami nih. hu3

Sarah Syazwani said...

eB : kami xde cuti lama mcm org sel..so famili la yg dtg bercuti ke sini..hehe

Sarah Syazwani said...

eB : kami xde cuti lama mcm org sel..so famili la yg dtg bercuti ke sini..hehe

Sarah Syazwani said...

eB : kami xde cuti lama mcm org sel..so famili la yg dtg bercuti ke sini..hehe

fuad ansari said...

uitm pun nak buat lambang macam 1 malaysia jugak nampaknya.. haishhh....

p/s: merujuk kepada buku majlis hari inovasi tu.. (",)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hari inovasi tue mcm apc ke? anugerah khidmat cemerlang??

Sarah Syazwani said...

fuad : ermm..uitm kan folo kerajaan gitula nampaknyerr

baby : aah..cuma kalu dulu hari anugerah cemerlang la ni tkr nama

noor said...

oh sarah keje kt uitm yer....
nih cam APC ker sarah?

Sarah Syazwani said...

noor: yee..meraikan yang cemerlang