Thursday, August 5, 2010

Rumahku Syurgaku





Rumahku di Meru...bile da siap pasang grill



ni bahagian hadapan ye..en kamil sedang buka pintu


ni kat belakangnyer pulak



ni pintu belakang rumah..huhu kene nyorok sket..nk fokus pada pintu n tingkap je yee




dalam master bed...



ni tepi umah aku...leh 3 biji keta masuk tepi tu



ni kt porch...2 keta leh masuk



tapi sayang seribu kali sayang....rumahku ni tuk disewakan...dah ade pun org nk sewa

xpola xde rezeki ambe nk dok sini kan..harap2 org yg sewa tu jagala umah ambe ni leklok

16 catatan:

Kancilbiru said...

cantik la weh umah ko...takpa ada rezeki ko nanti duduk la sini..

aidanisme said...

cantik nya rumah kak sarah..

eT said...

cantik la sarah umah...xper la..rezeki kot lain kan...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..siannya..ko kena letak syarat la kat penyewa tu, tak leh ketuk tak leh paku..hehehehe

Sarah Syazwani said...

si kancil : insya Allah..tp rsnyer mcm xmo blik je ke sana..hehe


aida : time kasihla..rezeki

et : yela kot..harap-harapnyer

elis : cam kejam jek..aku pun dok umah org suka paku2 neh..gantung mcm2

mamasue said...

masa aku beli rumah pun,igt nak sewakan...tp sbb tetiba rasa sayangnyaaaaa.....aku duduk gak...hahaha

iera said...

cantiknye rmh kak sarah..huhuhu..tp biarlah sebesar manepun n secantik manapun,apepun yg lebih penting keluarga dapat duk bsama n bsatu..bahagia je tgk kak sarah n keluarga dah dapat bersama kembali..harap nasib iera pun baik cam kak sarah lps ni..

p/s: nape kak sarah suka ckp ambe?bljr ckp tganu erk?tu ayt tganu zaman dulu2 tau.hehehe

izan_cute said...

seronoknya umah ada tanah.hehe.umah aku seinci tanah pun tarak,haha.

takpe,buat sewa dapat rolling duit byr ke bank hihi...kalau ada baki lagi bagus.

penat weh pindah,aku ni rumah mcm kapal karam dah ni huhu.baru seminggu pindah...

take care!~

aizuemi said...

alaaaa.... tak cakap pun nk sewakan~

miezaniera said...

cantiknye umah sarah....kalo bg kite duduk free kompem kite jaga elok2 muahaha nnti pencen la balik dok umah ni hehehe

ummidaddy said...

cantek umah sarah..takper.. rezeki kot laen lar tu...

Sarah Syazwani said...

sue : titik peluh sendiri syg jugakla

ira : ade rezeki tu nanti bersama-samala...hahah suka2 jek pun ckp ambe cam best pulak

izan : rolling byr duit sewa kt sini je..ade lbh byr tuk nursery ank2

zumie : aku da bgtau ko tu jek x mengikuti perkembangan semasa..haha

bai : yola tuh

kak su : yela kot tu..rezeki kt sini agaknyer

army4war said...

kalau nak jual roger aku hahahah ye ye je aku ni hahaha

**sHiKinn** said...

luasnya kwsn rumah..hurm, takper nanti bleh duk sini juga nanti..

AngahSayang2314 said...

salam ramadhan..

singgah sini lama tak singgah sini..rindu rasa nak komen2
apa2 pun cantik rumah sara..

Anonymous said...

salam. sy tgh cr tukang buat grill. cntik le grill cam akak ni. boleh bg contact no org tu x.
rexpin_03@yahoo.co.uk