Wednesday, September 22, 2010

Raya..Raya..Raya



Assalamualaikum

Lamanyerla x update blog..maklumla tuan tanah cuti raya selama 2 minggu..haha..amik lama sungguh kan


Raya kali ini sangat2la penat..mana x dari 1st daya raya sampaila semalam asik berjalan jek

Dari n9 gerak ke johor..balik n9 semula..pas2 ke kl dan last ke shah alam

shah alam tu pun sebab ada kursus..tp sepanjang raya ni mmg sibukla pegi rumah-rumah orang..sedara mara sampai rumah kawan-kawan pun x sempat nk pegi


sampai ganu lembikk..arini da keje...sampai tmpt keje bertimbun surat bla..bla kene sign lagi..huhu


okla..tgkla gambar2 raya ambe..snap masa raya 1 dan 2 jek..pas2 da malas a.k.a lupe jugakla

yg ni 1st raya ye gambo yg lain2 akan diupload kemudian


kakak yg dah bersiap awal sebab x sabar nk ikut tok mak pegi semayang raya


lepas semayang raya sesi bermaaf-maafan..ampun ye bang segala salah silap..leh plak gelak2 lagi kan


pas2 kissing..kissing sket..hehe


bersama anakku cik suri..en sufi ng tido time neh



budak kecik ni sibuk je nk bergambar tp bukan nk senyum ke ape



my family...tema tahun ini adalah kuning yee



my beloved parents



my adik beradik wif my kids..gambar 1 family ade dalam ext hd lak..akan di update kemudian


baru dapat bergambar berdua..kalo x mesti cik suri nk menyelit

to pn et
baju raya sy taun ini adalah bj yg sepatutnya dipakai pada majlis sambut menantu di kelate..tp x pakai sbb org sane dh sponsor baju..disebabkan lom penah pakai lg dan dah ditempah...maka raja-raja melayu menetapkan utk dipakai pada taun ini disamping mengelakkan pembaziran..hahaha

so..xyahla ko dok pk2 pasal bj aku tu ye..haha (penerangan di atas adala bg penjelasan komen pn et dalam fb)

sekian terima kasih



2 catatan:

eT said...

hahaha...mmg aku dok belek baju ko tuh..kain ada 2 kaler..selalu baju jek 2 kaler...xper..pesen ni pon cun hape...

AngahSayang2314 said...

wah dah macam pasangan bertunang yer baju sarah nie hehhee