Wednesday, September 1, 2010

Semalam



Sempena cuti 31 Ogos....USMB buat majlis berbuka pose di kalangan staf-staf USMB dan ahli keluarga

so..masing-masing ada tugas masak-memasak utk hari tersebut

boleh pulak aku kene masak siakap 3 rasa..huhu..ikan besau-besau pulak tu..lupe arr nk snap

masakla aku ikan siakap tu..tah ape rasa pun den xtaula..bismillah je la


sebelum berbuka



ni da lepas buka sesi bungkus membungkus pulak

x dan nk amik waktu ng makan tuh..sbb ng dukung anak



haa..siap bawak bakul menapau...punyer banyakla berlebih makanan


seronok juga sekali sekala berkumpul macam ni

yela kan masing-masing sibuk dengan keje jd inila waktunyer mengeratkan lagi silatulrahim yang ada


aku xdela mkn banyak sangat..sebab da xtau pulak nk makan apa


ada gulai kawah, ayam masak merah, ikan bakar, kuih-kuih, sate


nampak sume sedap-sedap belaka...tp xpe dapat gak bungkus hehe


okla...tu je buat masa ini...see u olls again...da nak balik neh..kat sini bulan pose balik kul 430 x kirala amik waktu bape..syok


ari kamis pulak kul 3 da balik..sila jangan jelesssss....wakakaka (especially kwn-kwn kt s*a* a*l*m tu)






5 catatan:

Atia Adina said...

wah bestnya...psmb x nak wat ke ha?mesti seronok....

eT said...

chess...leh masak byk2 la balik awal kn...

AngahSayang2314 said...

amboii lama nyer cuti raya dasyat nie

miezaniera said...

ni namanye entri wajib jeles huhuhu..kt psmb ni leh mimpi je la wat majlis cmtu huhuhu

ummidaddy said...

chaiyok chaiyok psmb...msti leh wat punyer lah...wat kat foyer menara tu...