Monday, January 3, 2011

Biler dah ada cucu anak sendiri dilupakan


Sebelum nk menceceh nk minta maaf kepada yg tag2 aku tu x sempat nak buat

aku cuti dari 23/12/2010 - 2/1/2011

hohoho..lama kan

aku de kursus kat Shah Alam..kebetulan dapat CTR 2 hari so guna pakai la sebelum masuk tahun 2011

pulak tu terengganu dapat cuti umum lak mmg semalam la aku baru sampai Dungun

mula2 nk balik ari sabtu..tp sian ng parents aku mcm x sanggup je nk bg cucu2 dia balik

alih2 kitorg balik ahad la jugak

belum aku balik dah tny bile aku nak balik lagi..aisehhh apakah???

susah nk jwb tu..kalo xde cuti panjang mmg xdela aku balik

pas2 siap tny suri nk dok ng diorg x???..nak sekolah sini x??

ni kompom la nak suh suri tu dok ng diorg..

budak tu pulak balik semalam buat hal tibe2 nangis dalam keta nak balik umah atok dia

adoiyaiiii...ekau dah x sayang mama ehh

mementang aku dok selalu tinggalkan dia sbb kursus..bla..bla..honeymoon

nk dok ng atok pulak yee

biler aku ajak parent aku mai dungun..ooohh raya cina ni mau dtg tuh

because of their cucu..sanggup datang sini

mmg la biler dah ada cucu ni sanggup ape saje ekk

agak2 aku nt mcm tu ke???

korangnyer mak pak camner lak??


3 catatan:

eT said...

mmg pon...
cam mak pak aku la...
kalo aku lama xbalik sanggup mai sini nengok cucu diorang...bukan nk tgk anak dia ni ha..huhuhu

Atia Adina said...

mak pak ko sama lah ngan mak pak aku....sayang sangat ngan cucu.....

rATu kEBaYA said...

samalah... klu tak balik kampung.. mesti dia cakap.. macam terdengar2 je suara cucu dia main kat rumah ni.. huhuhu