Tuesday, January 11, 2011

Thanks aunty


Saya wiwi..kalini sy pulak nk tulis blog..asik mama sy je kan

Saya nk ucapkan terima kasih pada auty-aunty yg bg sy kek

Aunty-aunty tu adalah kawan papa saya

baikkan diorg


ni nama aunty-aunty tu..cayangggggg kat aunty


ni kek yg aunty-aunty bagi...cedappp tauuu


haa tgk..sy sorg je yg mkn kek ni

sy x bg mama sy makan nt dia abiskan

pastukan..pastukannn

sy nk ckp lagi..time kacehhh yg bg hadiahhh masa besday sy aritu kan

sy nk tunjuk adiah sy la..leh kan..kan

ni aunty izan bagi..siap pos lagi tau....sy sukaaaaaa sangatttttt


ni pun cameee...tp mama sy amikkk..x aci tau

mama letak kt opis dia

mama sy mmg pengumpul key chain niii


ni pulak hadiah-hadiah yg saya dapat masa sambut beday kat kl

sepupu-sepupu sy bg

abg adam...abg danish...iris

duit pun ade..tp mama sy dah pow kot..eeeee


ehhh..ni bukan caye punyer ni

mama saye ni cebukkk je nk tunjuk jugak

mama cakap...handbag tu papa belikan..mama sukala tuuu

baju tu mama beli tuk papa

kasut tu pulak mama beli sendiri jekkkk

okla aunty-aunty sume..tu je sy nk ckp

nt gambar besday sy mama letak

mama xde masa lagi la..ade byk teje

thanks ye aunty2 yg bg wish jugakkkk

cayangggggg aunty sume...mmuahhhhsss


4 catatan:

~izan~ said...

aunti izan suka yg bwh skali tu..yg hadiah mama tu hehehe

Kak Amy said...

amboi mama gan papa pun nak letak jugak ye..meh kasi aunty la handbag tue shantik..

Unknown said...

wiwi dah pandai tulis blog yer...

bagus2..ada kemajuan..:)

Eliss said...

bestnya kek awak . saya suka gak makan kek :)
happy belated bday yer :)

xoxo,

Nuha