Saturday, January 8, 2011

Suri Birthday Celebration - Part 1


Baru ada kesempatan nak publish post ni

Anyway, on 21st December tu..x dapat nk celeb besday kakak Suri coz kek x sempat siap on that day

So buat pada 22nd December..okla tu kan

Aku tempah kek @ Hotel UiTM ni...sedap jugak ala-ala secret recipe and harganyer pun murah

Cadangnyer kek tu aku nk celeb Suri n kawan-kawan taska dia

Sepatutnya taska pun akan celeb besday budak2 ni tiap ujung bulan

Tapi coz aku nk bercuti seminggu on the following weeks...so aku decide juz small party


ni la kek nyer..okla kan


the kids yang x saba2 nak makan kek


seme org nyanyi lagu besday..budak ni malu2 pulak


aku jugakla yg potongkan kek dia


bagii2 kek kat bebudak..diorg dah x sabar tu


masa ng suap suri ni ada kawan dia pun nk aku suapkan..hehe


budak yg suka sambut besday

siap request nk kek lagi


notis

maaf ye kawan2..x dan nk bw

im soooo bz due tu kene bg markah skt (org gomen taula kan)

dan kerja-kerja lain

see u later



1 catatan:

miezaniera said...

dh besar dh suri..semakin comel..mama bg adiah apa? hehehe