Monday, March 30, 2009

I'm Back


Haii alll...setelah seminggu nun berada di utara...aku pun da kembali ke opis mengadap keje2 yg ada...blog2 kawan2 sume aku view je..x sempatla nk mengupdate blog sdrik atas ketiadaan masa..yeye jek..hahaha


budak-budak nakal yg p ke sana...mmg havoc la lam van tuh


menu malam pertama..yummiiii...



jalan-jalan di Kuala Perlis




mana 1 aku..hehe



chairman masa bengkel...mr Hadi

budak2 yg konon2 wat keje..tu nampak..ng bukak asam nk makan..ish..ishh



malam ke 2..char kuew tiow...xla sedap mana pun..sedap lg aku mkn kat klang



wif chubby litle girll..shuhaida syafiqah...windu kat suri time ni


hari ke 3.....bacala sendirik..hehe

macam2 beli kat padang besar...mostly baju la...nk kata murah..xla murah sangat..tp bolela tuk baju2 mak dara cam aku ni kan...kat sana x sempatlak nk snap gambo...dok sibuk shopping



last day...singgah di Pekan Rabu, Alor Setar



selamat jalann....balik ke shah alam

Note : credit to maro kerana ambil sume gambar..since aku jd model je kan..hehe

0 catatan: