Monday, July 13, 2009

Kekasih Hati



Dah lama x kene tag..release tensen jap setelah penat buat keje dan angkat tepun..huhu..

soo..check it out

Siapa nama pasangan anda ?
en. Md Kamil Bin Ibrahim

Brape umur dia??
dah 28..hahah da tua

Apa pasangan anda minati??
Badminton...tengok tv....makan

Apa karakter pasangan anda??
Tersangangatlaaa cool orgnyer..x penah marah2 pun..aku jek slalu marah dia...hahahaha

Makanan kegemaran?
ayam goreng

Macam mana dia tido??
mesti ada bantal byk..at least 2 or 3.....pas2 lasak..sampai tmpt tdo aku pun dia belasah..samala cm anak dia...bygkan ler aku tdo tgh2 tu x ke kene himpit ng 2 makhluk ni..sadisss

Apa kata pertama darinya ketika pertama kali berjumpa dulu?
x ckp apa..mungkin dia terpegun ng kecantikkan aku kot..muhahahahahaha...giler perasan

Apa yang buat anda suka padanya??
Apa yg ada pada dia lah..sume i likee

Apakah impian anda & pasangan anda?
Menggapai bintang di langit..cewaaahhh..macam2 impian ada..tp xleh la bgtau

Nak pass kat sape?
Jijan
Fairuz
Izan

nak attach jugak gambar hubby tercinta


muahhhh cayanggg abanggg



3 catatan:

miezaniera said...

ye ye sokong2..kamil mmg tersangat cool hehehe

eT said...

tu la sarah cantik sgt...dh xder kata2 1st time..heee

ZzamzZ said...

hehehe cool²