Monday, July 6, 2009

wedding...wedding..lagik


x abis2 lagi wedding kawan-kawan ku....kali ni di Rengit, Johor dan Pantai Dalam, KL
aku nekad pegi walaupun tanpa ditemani oleh suamiku di sisi
hari sabtu pagi...gee amik kat umah pas2 terus g ke Johor
Aku bawak suri pegi skali..sian asik kene tinggal saje..kali ni aku bawak dia p jalan2 pulak
Sib baik good girl..x byk kerenah pun asik main jek dalam ketalak tdo


dok pandang budak2 ng main...ada ati dia nk join skali tuh tapi malu2


geng2 yg g Johor


masita a.k.a goli..giler ganazz budak ni sebelum sanding sibuk p basuh pinggan..angkat tu angkat ni.. plak


gambar saye mestila ada kan..time ni giler ngantuk tunggu minah ni nak sanding kul 3pm baru sanding


ni sebelah pihak laki...


ahadnyer pulak g wedding Nai...classmate masa cs220..tu pun da sampai lewat..tunggu keta yg dibawa oleh en kamil..ni pun aku p lone ranger....en kamil x dpt p so dia jaga anak kt umah heehe..pe lagi kul 250 gerak kul 305 aku da sampai...huhu...rempitla...kwn2 sume da balik..sib baik nad ado...aku da suh dia tunggu aku..kalu x sorg2 la aku mkn kat situ


pasni waiting list...1 Ogos cik Shida Amir pulak kawin....ada lagi x...aku da byk miss kenduri kawin kawan2 ku ni...plz remind me ok




3 catatan:

eT said...

oo...ko xtunggu aku sampai pon..huhu

Sarah Syazwani said...

lambat sgt ko sampai...aku da ngantuk tahap gaban

sakura-chi said...

bleh pulak lupa kenduri dia..huhuh..malam tu baru teringat..jadik dia amik kaler gold eh