Thursday, July 16, 2009

Mengapa!!??


Mengapa

ada manusia begitu kejam??

Mengapa

ada manusia begitu sakit hati??

Mengapa

ada manusia cemburu melihat orang lain lebih baik dari dirinya??

Apa faedahnya...bila kita buat mcm tu???

Apa salah diri kita sehingga orang lain buat macam tu??

Mungkin ini adalah dugaan Tuhan pada hambaNya...pasrah..reda...mungkin ada hikmah disebalik setiap yang berlaku itu

Tapi...persoalan demi persoalan..berlegar-legar difikiran...apalah salah kami???

Bila mendengarnya....air mata x dpt dibendung lagi.....apatah lagi bahu yang memikul....

Terima kasih kepada yang menyokong....moga2 Tuhan memberi balasan kepada manusia itu

Aminnn...



7 catatan:

Dania's mummy said...

apa kes???

miezaniera said...

sarah kenapa ? sabar byk2 ye..perbuatan jahat akan dibalas dgn jahat..

ZzamzZ said...

huhu sedihnye bunyi..byk² bersabar..ade hikmah disebalik semua kejadian..kte sbgi insan yg kerdil ni hanye perlu bersabar dan berdoa selalu kepadaNYA. Semoga semua urusan kte dipermudahkan & diberkati ALLAH. Amin..chaiyuk² sarah!

izanpyus said...

alamak sarah,apsal ni beb..mcm berat sgt kisah tue. Apa2 pun bwk bersabar yer. Setiap perbuatan buruk ke baik ke mesti ada balasan...

Sarah Syazwani said...

thans a lot..my dear frenss....jika keadaan mengizinkan..insya Allah akan aku ceritakan di sini

eT said...

bersabar separuh dari iman...
tp nmpk ko cool je kan..huhu

Sarah Syazwani said...

im alwayss cool..haha...