Monday, December 7, 2009

Semoga beliau panjang umur



kelmarin balik kampung nk tgk keadaan atokku yg accident 2 3 minggu lepas...skang ni mak aku yg jaga...mak aku ckp dia tny aku mane..jadi...aku pun balikla..

sampai umah..da malam tgk dia pun da tido malas pulak aku nk gerakkan org tua tu...mak aku ckp atok aku xnk makan n minum..so worried..pastu esk2 pagi sabtu mak aku anta spital nk cek...pas2 doc kata buah pinggang rosak pulak..kene hantar ke spital seremban


ni ler atok aku..umo da 90 aku rs la...ingatan pun da ingat2 lupe..jap2 dia tny aku sape..sedey nyerla aku tgk..moga2 atok cepat sembuh dan panjang umo


ni antara mak2 sdr aku yg dtg menziarah...luckily..hampir semua anak2 dtg melawat

nilak masa ari ahad sebelum nk ke spital


tah ape kenelak budak ni nk bergambar je...kalau x tuh bukan men susah lagi nk suh posing



i like this pic...same x???

huhu..dah melalut pulak..papepun semoga atok aku cepat sembuh...minggu ni nk balik lagi jenguk dia...harap2 x ler kene dok spital lama2..sian jugak tgk mak aku tuh..badan pun da susut

kalau aku de kt kampung leh la tolong2..tp ni pun aku x larat nk jalan2 sangat cepat letih...aritu pun dah terjatuh...hee..nasib baik xde pape...bleh plak aku berlari nk amik tepun dahler br pas mop lantai...harap2 baby ok..sbb xde rs sakit pun..tp...risau gak..camne ekk??? any advise??

k la..see ya..daaa


3 catatan:

nizaa said...

comel anak ko posing senyum gitu weh...

Belle Depot said...

Looking for adorable blouses, shirts and fancy belts? Visit me.. NEW UPADTE!

http://belledepot.blogspot.com/

AngahSayang2314 said...

amin...amin.... semoga cepat sembuh