Thursday, December 31, 2009

**Berakhirnyerr**


Pejam celik pejam celik dah abis tahun 2009...esok bermulala tahun baru 2010...ramai betul wat entry pasal kisah suka duka tahun 2009 nih

So..aku pun nk citer kisah aku di tahun 2009...syukur ke hadrat Allah..tahun 2009 ni tahun yang murah rezeki pada keluarga ku...diharapkan semoga tahun-tahun akan datang pun begitu juga..mungkin sebab aku pregnant kot...orang kata rezeki baby

Antaranyer :


1. apply jd rs (resident staff) atas suggestion en Kamil..sbb da malas nk menyewa + sdr mara yg dh berpindah ke tmpt lain jd mcm dah x seronok..pulak tu x sangka dapatlak kan..tarikh 10 February 2009 secara officially menjadi rs di Kolej Melati


2. tahun ni berusaha untuk dapatkan anak ke 2...usaha punyer usaha..hehe akhirnyer pd bln 8 confirm aku pregnant..alhamdulilahh


3. x lama lepas tu...dapat surat pengesahan jawatan pulak...syukurrr


4. kalu da sah tu..en kamil suggest nk beli rumah...tny2 orang...dah rezeki..kami dapat sebuah rumah semi-d kt meru...alhamdulilah jugak proses nk mohon loan tu senang 2 ari je loan dah lulus..sampai lawyer dan developer tu pun terkejut ingat aku guna orang dalam..psl loan sume tu aku yang uruskan sendiri..en kamil check pape yg ptt sbb dia dah susah nk kuar time ofis hour..huhu nasib ler aku ni cekal..pegi balik klang..shah alam dan putrajaya semata-mata nk proses loan..alone!!


5. rumah dah siap..tinggal tunggu cf jek..then xde kene byk bayar denda lewat kt developer sbb loan aku smooth dengan jayanyer


6. dapat interview PTM dan seterusnyer ke 2nd interview...masih menunggu jawapan dengan debarnyer....

7. alamak lagi 1tertinggal..x lupe..for my hubby kerana dapat naek pangkat...alhamdulilahh


ermm..rasanyer tu kot yang terjadi pada tahun 2009..

azam tuk 2010??? rasanyer aku xdela beria-ia berazam cuma mengharapkan yang baik2 pada tahun akan datang..insya Allah






2 catatan:

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

alhamdulillah.. selamat semua kan?

Kancilbiru said...

wahh tahniah...banyak kejayaan dalam 2009 yer. aku ni usaha 2010..hahahahaah