Monday, December 21, 2009

~Heppiii Besdayy My Little Princess~




Hepi besday to youu..

Hepi besday to you.....

Hepi besday to Suriiiiiiiiiiiiiiiiii

Hepi besday..to youu....


Pejam celik pejam celik...suda 2 tahun umur anakku yg sorg nehh...

Apa yg dia dah pandai sungguhhhhh banyak...mmg kelakar tgk keletah dia..kadang2 pun geram jugak..antaranyer

1. dah pandai kira dr 1 smpi 10..tiap kali naik tangga mesti dia akan sebut 1-10

2. kalu pgl mama or papa....'mama....oooo mama uyus (kurus)' hahahah..kalau papa pulak..'papa..ooo papa temuk (gemuk)....

3. sungguh kuat merajuk..kdg2 x marah pun leh merajuk..siap nyorok2 blakang pintula tutup mukala pas2 ckp ng kita 'tanak tawan(kawan) mama'

4. byk tanya..apa tu mama..apa tu mama..benda yg sama pulak tu yg dia tanya

5. kuat mengadu...kalau pape yg kita buat dia...dia bgtau babysitter..cehhh

6. byk ckp...tah papela kalau bercerita

7. kalau kita x bg buat sesuatu..dia akan sebut 'mama niiii'

8. kdg2 kedekut....dia ckp 'x uleh'

9. pandai tolong sapu rumah

10. boleh disuruh amik barang

11. hari2 tengok citer upin dan ipin sampai baju pun nk bj upin ipin

13. pantang org pakai tudung nk jalan2 je tau

14. kalau tny sayang mama x..dia akan cium byk2 kali n ckp cayang mama..wahh sungguh terharu

15. paling geram..tiap kali lepas mandi mesti kene kejar dia dulu nk pakaikan baju..sbb dia akan lari tah mane2

16. tiap kali nampak keta persona dia akan sebut 'keta mama'...kalau waja..'keta atok weewee' (nama manja suri)..kalau proton saga ' keta ayang(alang)'

16. kalau tny mkn ape..sebut ayam goreng je yg dia tau..pas2 buat dialog mcm citer upin ipin

rasanya mcm byk lagi budak ni dah pandai...hadiahnyer dah dibeli oleh papa seminggu advance tp lupe je nk snap gambar...nantila ye...

akhir kata..semoga suri menjadi anak yg solehah...dan berjaya dunia dan akhirat...mama n papa sayang suri sangat2





5 catatan:

ladies boutique said...

hepi besday suri..nape mama suri tk bgtau awal2 arini besday suri,leh aunti belikan adiah..hehehe

ladies boutique said...

alamak..salah login pulak..belasah je la..kira wakil mieza niera lah tu ek..hehe

Atia Adina said...

hepi besday suriiiii

e.l.i.s.s.m.i.e said...

happy bday suri! wah dah besar..kejap jer..

AngahSayang2314 said...

happy bday suri.. semoga menjadi seorang anak yg soleh amin....