Sunday, June 13, 2010

Umur dah 3 tahun..barula bawak p zoo



Sebenarnya dah lama hajat nak bawak suri ni g zoo...konon2 masa umo dia setaun..time tu da pandai jalan..tp x bestnyer dia x pandai tengok dan x kenal binatang2 lagi..so x bestla kalu bawak budak yg x excited kan

then...planning nyer last minit menjadik pulak..kebetulan p kl umah makcik aku dekat sangat ng zoo...ajak sepupu n adik aku diorg nk folo..so pe lg..rombongan gerak ke zoo la..sufi kene tinggal sbb kesian nt berpanas..hehe..alasan je xnk bwk dia kan2..haha

aku rasa masa aku g 3 taun lepas..tiket masa tu br rm10..skang ni mak aihh dah rm20 tu pun sbb warganegara mesia..

sib baik korek2 duit ade la lagi saki baki sebelum gaji..huhu..sadis..xpela bile lagi nk bawak jalan pasni aku da start keje

bukan main seronok lagi suri dan danish dalam zoo..mmg excited giler tengok binatang2..tp suri ni penakut sket...kalu bawak dekat menjerit ketakutan...aku lagi sker nk dengki bawak dekat2..hahaha

so far okla..dah lain sket la zoo nyer..tp aku rs cam binatang makin sket plak...yg baru ada aquarium banyak kedai2 makan n kedai souvenir..tram pun baru tp rasanyer kene bayo kalu nak naik..xdela naiknyer jalan2 lagi best leh tgk lama sket

kali ni nyer journey best sket sbb binatang nyer x melepek jek..pueh atila...kalu tgk rimau tu dptla tgk dekat2 xdela koje asik tido je kan...







awatla suri ni wat posing gitu..ank sapo la ni wehh






oitt..x redi lagi la..cehh..baru nk beromantika de amor sket

serupa tp x sama


posing maut selepas berpantang 44 ari..muahahaha




pasni bawak sufi pulak g..tp 3 taun akan datangla..



7 catatan:

Kancilbiru said...

suri dah pandai posing...hihihi

izanpyus said...

mahal dah ek masuk zoo ni..dolu2 murah lg..tinggi maintenance binatang dlm tu hehe...somey tul suri tu...nampaknya mama udah start smula aksi vouge hehe..

miss ya!~

aizuemi said...

makcik.. suri so damn sexy wearing dat clothes.. hahahaha~ pose mcm mak dia.. lagi mo tny ank sape~

AngahSayang2314 said...

wah..wah... sarah lepas pantang pasang badan nampak heheh or balas dendam sebab terperuk dalam rumah

Farihan said...

bayar...bayar...bayar duit baju...bayr blom pkai sudah..wakakakakakakakakak ampun kakak jgn marah yer....

Sarah Syazwani said...

niza : suri mmg cmtuh

izan : mahal giler seh cm x berbaloi jek

zumi ; ank aku ke?...hahaha

angah : kira balas dendam gak ler

maro : cis...saje je nk bgtau seantero dunia..hahaha..besela masuk buku 555 sudah

The Juggling Queen said...

ooo tinggal baby. sian die. aku ingat ko kat umah mak ko lg, br plan nak jenguk ko.