Monday, February 14, 2011

Jalan-jalan Makan angin - Part 2

Aku nk perabiskan citer jalan-jalan makan angin ni

kalo x abiskan memang jadi pekasam lah yee

ok..kita sambung

destinasi seterusnya ke Pasar Payang


pilih..jangan x pilih ye makk

aku x beli papepun kat sini sebab abang i dah belanje kain masa balik kota bharu aritu


tah apala tuh perbincangan anak beranak ni



masa ni nak balik dah..lalu kedai2 cina

ada satu lorong ni penuh dgn gambar2 tokoh org cina


tah ape-apela budak ni


xtaula sape yg kene pow belikan budak-budak ni penyu

but..so cutee

pastu kita ke Masjid Kristal

hajat di hati nk p masuk replika masjid2 tu

tapi makkk oiiii ramai giler orang

tah ada event apa pun xtau


ramai-ramai


tuan tanah pun mau juga


sker plak ng pic niii



ramai-ramai lagiii


penat sudahhh...time to eattt

kitorg x p lunch..so on d way balik singgah di kelulut

memang licin makanan di bedal

aku xleh nk amik gambo lak sbb suri ng tido ng aku time tu

balik umah semua da kepenatan

esknyer..cousin aku da nk balik kl..my parents berjaya pujuk utk stay lg sehari..hehe

so malamnyer aku bawak p tepi pantai..ala depan uitm je punnn


sejukkk wooo..angin tiup kuat gilerrr


x nampak lak laut kt belakang aii tuu


peaceee no warr


haa..siap balut2 lagi ank ku itu



sempat main layang-layang jap

angin tiuppp kuat wooo



fuhh abis sudahhhh...

pasni nk abiskan plak tag2 yg ada lg x terbuatttt

p/s : ellis..aku jumpe kwn sekampung sesekolah ko kt sini namanyer noraida mat hussin


9 catatan:

Qaseh said...

bestnyeee jalan2...patung penyu tu sgt cute.

~izan~ said...

anak ko yg kecik tu mmg besar..kecik tp besar hehe.geram aku tgk..g psr payang mmg best sbb tgk semua menda rasa nk beli huhu

iera said...

bestnyer jalan2..huhuhuhu..rindu kampung halaman....uwwwwaaaaa

eT said...

bila la leh jumpa si kecik tuh..huhu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

welkam @ ganu kiter...
hehe, Taman Tamadun Islam tu dkt aje ngan umah kite taw.. dlm 10 minit je..
port my doter men menan la tu.. =)

syusye said...

kak jom masuk contest...
http://cikpsiko.blogspot.com/2011/01/contest-comelnye-berbaju-kurung.html

Amy Syaquena said...

bestnya jalan2..

Sarah Syazwani said...

Qaseh : syok..penat pun ade

izan : mmg besar pun..x larat aku nk dukung

iera : mehla balik

eT : xtaula..aku pun x penah bwk dia ke s.alam kan

Leily : yeke..syok arr leh main kt situ

syusye : insya Allah..kalo sempat akk masuk

amy : best bila ng famili

AngahSayang2314 said...

mek kalau angah kesana lg nanti kita jumpa ye mek