Saturday, December 27, 2008

BaLik KamPung

Assalamualaikum...

Sabtu lepas 20/12..kami dapat call dr kelantan yang mengatakan anak saudara kami ng kritikal sbb accident...memula tuh asben aku nk balik sorg jek..then pk punyer pk..dia x jadi pulak nk balik..since kakak dia pun kata jgn balik dulu..x lama tuh dpt panggilan yang mengatakan along (panggilan pd ank sdr aku tu) dah meninggal...innalilahh...apa lagi..terusla packing barang nak balik ari tu gak..sib baik la aku ng masak sempatla gak kami makan dulu..yela..bukannyer balik dekat pun..jauh sehh..kelantun nun...sampai sana da kul 12 mlm...singgah umah akak pun da tdo..penat sangat agaknyer..sok je la kami p ziarah..

Ari ahad..kami ziarah umah kak Pah..n ziarah kubur arwah skali...anak sedara aku ni kalu nk tau..sekali jek aku jumpa dia..tu pun time raya lepas..sebab dia selalu xde kat umah..masa raya tuh memang teringin la nak jumpa dia sebab x penah jumpa kan..mati2 la aku ingatkan anak kak Pah tu ada 3 orang jek...rupenyer tu la kali pertama dan terakhir tengok dia...
Ahad tu pun sebenarnyer ari jadi Suri...tp x sempatlak nak sambut...yela da sibuk ngan kenduri tahlil sume..so kami sambut ler esoknyer sebelum berangkat ke KL...



ni la keknyer...siap ada payung la..gula2 la..belasah je la..susah nk jumpa kedai kek kat sana

Suri ni x reti tiup pun kek dia..hehehe..tengok jek..cam pelik pulak


kembong pipi makan kek budak nih...

1 catatan:

aizuemi said...

da stahun si suri ni ek..
heheheh~
rasa cam baru je lagi dia wujud di muka bumi nih~

Hepi Belated Bday Suri~!!