Monday, December 29, 2008

Ma Frenss

Kalini aku nk citer pasal kawan aku yang baru je selamat melangsungkan perkahwinannyer semalam di Dewan Perdana Felda...hahah..x sangka da kawin kawan aku sorang nih..kalu tengok perwatakan dia..ganass sehh...kalu time blajar2 dlu..suka sangat naik moto besar..n memang pun dia beli moto besar..ala2 kawasaki ke mende tah..penahla aku naik sekali..kalu orang tengok mesti ingat aku naik ng jantan mana..tapi rupenyer..pompuan yang bawak...hikhikhik...kalu x silap asbennyer tu pun sama ROTU time study dulu...ROTU tu unit beruniform kat UiTM nih..yang cam askar tuh la...minah ni memang susah sangatla nak tengok pakai baju kurung ke apa tah lagi heal...tp semalam..lain sungguh rupenyer bile kene pakai kebaya n kasut tinggi..hahahah...yela..da jadi isteri orang kenela berubah penampilan ekk...so...wish hope u all dayah + cupu...semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat...lepas ni..turn sapa pulak ekk...gee..goli..shida...korg bile lagi...???



dayah wif her husband


0 catatan: