Saturday, December 27, 2008

Go..go..GenTing

Hari ni hari Krismas..so..ari cuti..since da cuti ni kan..plan la bawak adik2 p Genting..lagipun ada ank buah aku skali...memang da janji nk bawak dia jalan2...sampai jek kat KL sentral terusla p kaunter tuh..aiyaa..tiket kul 1 br ada..time tu baru kul 8 lbh..takkan pulak nk tunggu sampai kul 1...then kitorg decide pegi ke terminal Putra..seb baik la ada tiket kul 1130..okla tuh..tu pun pakcik2 teksi kat sana dok sibuk soh naik teksi jek..kat KL sentral tadi pun camtuh gak..kalu dari KL-Genting satu kapala rm20..so 1 teksi = rm80..mati camtuh..yang pelik..kalu dr Terminal Putra tu da dekat pun sampai Genting dalam 1/2 jam jek tu pun dia nk cas rm20/per head gile #$$^&%** baik aku tunggu bas..

OK..da sampai..mak datokkk punyer ramai manusia nak p Genting..diorg ni x reti ke nk dok umah jek...q nk naik keta kabel pun da panjang...adala sejam nunggu situ..asben aku confident je dr umah kata mesti x ramai orang..poyo jek..hehehe..

Sampai kat atas tuh..apa lagi for sure la kene q punyer..naik yang leh cpt dapat jek...spinner...roller coaster n space shot...bebudak nih pas naik roller coaster terus surrender x mau naik space shot..apada penakut..hehehe (aku pun sebelum nak naik tu nk berak la nk kencing la pun ada)...then jalan2 je la kat sana..yg len sume ramai orang nk tunggu pun lama..bas kul 7..so kul 530 da nk kene gerak...time balik pun kene q jugakk...sian aku tengok orang yang bawak budak2 kecik nih..sib baikla mama x bawak suri ekk..kalu x suri mesti susah nk tdo la susula..suri ni kalu nak tdo suka menempel jek..xkan pulak depan2 orang nk wat gitu ekk..

Dalam keta kabel setelah menanti selama 1 jam

muka cuak abang long naik spinner..hehehe


tunggu naik roller coaster pulak

fuhh..debor2 nih...giler aku menjerit kat atas tuh..

ni la adik2 aku...2 da kawin 2 lom lagi..

kunun-kunun kat London

bersama badut tua


bapa sdr wif ank sdr..tekala umur dia bape tuh


0 catatan: