Friday, December 19, 2008

Gigi

Arini..kunun2nyer nk p cabut gigi..tu pun atas suruhan (paksa gak lerr..) suami tersayang..(kalu x..jgn harapla i nk p cabut gigi..berani2 takut je nih)..dia pun antala ke klinik kesihatan uitm nun..sampai2 jek kat kaunter tulis kat situ...

KLINIK GIGI DITUTUP
8.00 - 12.15 pm
PADA 19/12/2008

ciiss..ampessnyer..penat je dtg..dorg leh pulak wat gotong-royong arini...asben aku dah p pulak tuh..dia nk punch card pas2 br dtg mai balik..hp pulak bateri da kong xleh idup2..eii cane pulak nih..cr public phone..haa sib baik ada..tp cisss..ciss..rosak pulak..apola..ermm..last choice..p kat konter tu mintak nk pinjam telepon..sib baikla bole..
Bile asben sampai ajak p klinik lain..time tu teringat kt sek 18 n 10 jek..decide p sek 10..sampai sana puasla pusing2 kat situ x nampak pun tulis klinik gigi..perut da lapar pulak..nampaknyer aku terus p minum je la kat kedai mamak sek 7...then p keje terus..malas nk cari2 lagi..tgkla biler nk p cabut...kalu da x sakit malas la jawabnyer nk cabut...tp..gigi ni rasa denyut2 jek..sengsara seh...

2 catatan:

..KhamS.. said...

ciannyer...
mmg skt sgt gigi 2 kn...
kak sarah, khams ader tagged kak sarah tau. jwb tau jgn xjwb! hikhik..

Dania's mummy said...

g je la cabut sarah ooiii... selagi x cabut sengsara.. kat klg ada 1 klinik, dayah biasa g situ ajer, betul2 depan stesen komuter tu, pandang atas, bawah dia restaurant mamak, nama "bismillah"