Tuesday, December 9, 2008

HoLiday @ Langkawi

Haii all... Last-last week aku dan beberapa sepupu sepapat aku p holiday ke Langkawi..saje la kitorg plan p bercuti..da lama pun x wat camni..time kecik2 dlu slalu gak p bercuti..setaun sekali p PD..time tu Abg Mat (sepupu aku gak) yg rajin bwk famili sume jalan-jalan..tp ni da lama x wt cm dlu.. Plan ke Langkawi ni da buat since bln 7 lagik..yela nk book flight n penginapan..nk p time cuti sek ni..mak oiii punyerla ramai org..sib baik time booking aritu air asia wt promote tambang..so savela sket..kalu campur tolak rege tuk satu famili (aku+laki aku+suri) = rm446..murah x??...erk..x murah ye..xpela...ikut suke korgla... Okk...masa kt Langkawi tuh...p Underwater world...pekan kuah..besela kan tempat2 shoppin nih...pusing2 pulau...dataran Lang...ermm tu je la kot..kabel car x dapek nk nek la..angin kencang...soo ditutup...ciss tu la mende aku nk merasa sebenornyer...xpe..nxt time leh nek..sbb ada org tu bakal nk kawin org Langkawi..kekeke..tu citer len la ekk..bile tibe masanye aku citer gak...


haaa..time ni dlm kapal terbang..suri dok sibuk nk bc gak...buku2 kt ctu..nakal la ank mama nehh..x dok diam langsung..xde pulak dia takut....


da sampai..syok nyer ank mama ni dok atas beg...


nak nek cable car..tp x kesampaian..bergambe je la yee

welcome t0 Underwater WorlD..Langkawi


besarnyer ikan pari ni papa...suri nk la...yum2..wat pari bakar..


DaTaran Lang, LanGkawi


Round pulau naik bot..berani sungguh aku membawa budak kecik..sib baik xde pape..time nih..suri tdo je kejenyer...best kot kene angin sepoi2 bahse..hehe



@ beras basah...tu budak kecik ng tdo..lenguh seh pegang dia..x sedar diri langsung

wif my sis @ Tasik Dayang Bunting



Layu dah mata dia..sat ni tdo la dia....huhu letih sgt kot..mak nyer nih x sedor ank da penat nk jln2 gak


tatatititutu..nk balik kl..

0 catatan: