Friday, January 23, 2009

***Dinner..wink..wink****

Malam tadi aku p dinner atas jemputan Dato' TNC....huhu...ala...tu pun pasal evoting itu ari....aku xdela wt pape sgt..dok stand by kat opis..sistem tu pun UITM Melaka yg buat...guna sistem dorg jek...nk wat da x sempat...lgpun manela cukup kaki dan tgn kitorg ni nk develop..team hep pun 4 org jek...1 da selamat bersalin...

Sungguh la penat menunggu VC abis berucap....sangap jek..da la mai sorg...dok setable ng Prof Aziz, my bos Hadi, en Hasni dan beberapa org lagi....den la sekuntum mawar merah kt meja tuh..heheh...lam kul 11 VC abis...pe lg aku pun cabut je la...waa x tahan ngantukk sehhh....pk ank kt umah da tdo lom...laki aku xyah riso..surela dok lepak ng member2 dia....

mendela dorg ni bincang...aku tukang senyum jekk...heehhe..

org kuat di balik tabir HEP...geeeggegege...

sesi makan-makan sambil dihiburkan oleh penyanyi mana tah...Abu Shah x mai lagi..so kitorg mkn dlu...

2 catatan:

addyaholix said...

padamlah aaddyaholix ville dr frenster tu. dah tak update.

BayuKK said...

Kat Pic tu mcm muka pak radin jer...