Friday, January 23, 2009

...yang ditunggu sudah tiba....

Yesterday...da dapat surat pelantikan sebagai RS yang berbunyi gini

'Merujuk kepada temubual pada 14 Januari 2008 yang lalu, dengan sukacitanya saudari dilantik sebagai Pegawai Pembangunan Pelajar (PPP) yang berkuatkuasa pada 1 Februari 2008...Puan akan ditempatkan di kolej melati....blablabla...'

lebey kurang cenggitu la...so..next month bermula life br sebagai RS...cane la..leh tahan ke ng student ni..mcm2 ragam...kalu x tahan aku sekeh jek bebudak nih...tangan aku ni memang gatal nk sekeh org skang..lebih-lebih lagi pada &?***^%%%.....wakakaka...oppsss..enough..enough...hehe...kang ada org sampaikan pulak kt dia...kalu ada org sampaikan aku taula sape....mesti org sebelah aku nih..hahaha....dorg tu besfren...kekeke..jgn mare zam...

nk kene bg jawapan pulak....nt la dlu....esk2 la bg malas betui nk menapak ke hep nun..jauh bangat...

5 catatan:

Zamzunita said...

kurang asam betui..xde maknenyer..tula ko smlm ko dah tau dia declare war ngn aku yg ko p tambah serangan nape...xpepasai kene skl..kekekeke..pape pncongratz nnt boley melepak umh sarah selalu..

Sarah Syazwani said...

hahaahha...lantak dia la...sukati aku la mulut aku nk tny..pedulik hape aku

eT said...

hahaaha...xmemasai sarah pon kene sembor ngan dia...

addyaholix said...

pegawai pembangunan pelajar?
naik pangkat maksudnya naik gaji bukan?

jumpa hujung bulan ok haha!

aizuemi said...

weh weh.. apsal aku tatau cite ni..
nk tau gaks...

[ ade gaya keypo tak ? ]