Thursday, January 15, 2009

Projek budak kecik

eiii...geram betuii aku....malam tadi tinggal berdua jek ng budak kecik ni...aku bagila dia minum air milo yang kotak kecik...memang selalu la bagi air tu since da pandai guna straw....tp dia punya buat hal la malam tadi p picit2 kotak milo tu abis tumpah kene lantai...menitik dari dapur sampaii la hall...

aku nak pegang punyer la x bagi..menjerit-jerit nak pegang sendrik...geram...geram..sabo je la

tengok-tengok...bukannyer nak minum...tu nk kuarkan straw tu dr kotak milo...baju pun da kotor

tu nak tonggang ke lantai la tuh...aku da stand by ng kain buruk....buat dunno je ng aku yg da bebel2 kat dia..

2 catatan:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tu namanya bereksperimen.. :D

aizuemi said...

saje nk bagi mama dia ade keje~