Tuesday, February 10, 2009

Hari PerTama

Harini...1st day Suri dihantar ke rumah Tok Ma...cam bese la...muka dia nampak sooo confuse...tp...bila Tok Ma amik dia..senyap jek..x nangis langsung...good girll...rumah tu ramai budak-budak....so maybe nampak cam x besela...coz b4 this baby sitter lama...suri the only baby and paling kecik...dia memang dimanjakan sangat...

Pagini pun dapat sms dr Kak Zana tanya pasal Suri...rindu kot dia ng Suri...yela...kan...org tu da lama jaga dia...siap masa last aritu...dia cakap...kalu nak pegi jalan mana2 nak tinggalkan Suri kt umah dia pun boleh....yehaaaaa....ada can la aku nk kuar berdua....kekekekeke..agak2 malas nk bawak budak kecik tu tinggalkan je..sungguh kejam mama ko ni...wahahahaha.....

Then..pagi ni kol pun dia ok..x nangis....alhamdulillah...baikkk anak mama....

--updated--

balik keje..amik suri...sampai umah tok ma dia ng dok tengok2 orang sampai x perasan aku da sampai....nampak jek muka aku terus berlari2.....

tok ma kata baru nampak dia lari...kalu x duduk jek....bila tego....meleleh jek air mata tp xdela nangis kuat2...tp da berkawan la ng budak2 ctu

pas2 terus p b*ntang beli barang sket....wahhhh...seronoknyer suri berlari sana berlari sini macam org baru lepas dari penjara...siap ckp2 n nyanyi2 (dalam bahse diala)..azab kot tunggu aku balik

yg sungguh kelakar..smpi kt tempat air2 sejuk n beranika jenis tu suri punyerla suka gelak2 sambil pegang air kat situ..nape tah...ank sapola nih...dia kan mana leh tengok kaler2 air nih..vitagen ke...coklat ke....both feveret drink dia...cam nk suh aku beli sume tu pulak..

letih bawak dia shopping barang...bkn nk dok dalam troli tu pun...sibuk nak amik barang jugak....hehehe....len macam pulak aktifnyer kali ni...iskisk..

2 catatan:

Bayukk said...

Bagus...he3x.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..baiknyaa suri..harap2 nuha x kena bertukar pengasuh...