Wednesday, February 25, 2009

MaLas Nk JawaB Tag


Kalini dari zam pulak...ekceli malas betui sebenarnyer..tp layannn je la...

1. Anda rasa anda hot??

Sesapa dok sebelah aku ada rasa panas x??......xpe econ ada...hehehe

2. Upload gambar kegemaran anda



3. Kenapa anda suka gambar ini?
Suka tengok aksi anak aku dalam gambar ni plus background yg gelap gelita tuh....ala2 seramla tu konon

4. Bila kali terakhir makan pizza?
x igtlak biler...dalam 2 bulan lepas kot

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Dengar kat pc..matahariku agnes monica

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
chat ng mamat yg sibuk tanya pasal sistem....

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
dulu...kini dan selamanyer memang org panggil sarah jek..kalu ada org pgl wani mmg aku nk sepak je..geli gelemen beb

8. Tag lagi 6 orang :

1. Jijan
2. Izan
3. Addy
4......
5......
6......

//*Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag…

9. Sapa No 1 pd anda?
member lama masa zaman belajar...diploma cs shah alam

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
xtaula..complicated sungguh...kalu bc blog dia pun aku leh fenin..penuh ng kata2 pujangga gitu...hehehe

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
xde org daa

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
xde gakss

13. Siapakah orang nombor 2?
member zaman blajar gaks...time degree...ng tgu baby no 2...

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
nk pesan apo da xde sape aku nk tag..


1 catatan:

addyaholix said...

haha ratu TAG sunggoh!
ermm addy dah pernah jawab TAG ni dulu.