Thursday, February 5, 2009

OpeRasi Pindah MeminDah

Xde citer menarik...cuma...this whole week....operasi memindahkan barang-barang dr Bukit Raja ke Melati....aku tukang kemas masuk dalam kotak jek...yang angkat sume tu laki aku...hehehe....setiap ari...lunch hour n malam2...laki aku p anta barang....siannnn dia...banyak jugak rupernyer barang aku ni kan....memang plan nk tinggalkan furniture yang besar2 jek....tu nanti lori mali angkat....
Ada lagi sket-sket nk kemas....tp...time Suri ada...memang xleh nk kemas....sebab dia yang nak masuk dalam kotak...hehehe...pas2 rajin sungguh memasukkan semua mende yang dia jumpa masuk dalam kotak jugak....
Ermm....satu hal kat Melati...perabot sume complete termasukla set katil kelamin....mane aku nak sumbat katil aku ekk..sayangla x guna...beli time nak kawin dulu.....pk punyer pk....pasang je la....umah aku ni ramai sedara mara suka datang...mak ayah aku...kak n abang ipar dari kelantan....kawan-kawan laki aku pun.....kawan-kawan aku????...aku memang x bg datang....hahahahaha.....mereka-mereka tu semua...selalu tido umah aku....so senangla kalu da ada katil kan....xyahla aku nak kene punggah segala toto moto....
Aiiiyaaa....pasni penat nak kemas balikla.....tobatla nak pindah banyak kali nih....pasni kalu pindah pun....pindah umah sendiri....

11 catatan:

Zamzunita said...

siut jer...siap da bg warning kekawn xboley dtg....xpe pelagi kekawan nnt kte serbu umah sarah beramai²...muahaha..

Sarah Syazwani said...

heeheeehee..korg tu xyah jemput pun datang gak....

eT said...

haha...blom pape xbg dtg...xper...kite berkampung terus kt umah dia..baru tau...

miezaniera said...

po la sarah ni..kalo org dtg umah bw rezki tau tk baik tk bg kwn2 dtg...nnti kwn2 tknk kwn ngn sarah..haa sarah nk kwn ngn kwn sape?jadi sarah mesti bg kwn2 sarah dtg pastu masak sedap2 bg kwn2 makan smpi knyang sbb kwn2 sarah sume ni suke makan..hahahah kn kwn2?

Zamzunita said...

haha betul²(cm suare katon upin&ipin)..nnt sarah wat mkn² tau..lunch hr time jumaat p mkn umh sarah kn kekwn..

Sarah Syazwani said...

haa..aku da kata...kwn2 aku ni mmg x ajak pun nak datang...siap nk suh masak2 pulak tuh...pas2 ada sorg tu makan kepek pedas sorang2..x bg jiran sebelah

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kalo dah buat makan2 naik umah baru, jangan lupa jemput..ni kira jiran ni..seksyen 6 tu cukup lagi 40 rumah kedepan :P

eT said...

zam tu kalo bab mkn laju jek..hikhik

Zamzunita said...

hehe...ala kepek pedas tu tgl sebungkus je br nk mkn sorok²..tp tgh syok mkn dia bangun plak..kantoi daa..muahahaha..

aizuemi said...

kalo sec 6 tu kira 40 umh lagi..
sec 7 pun sama la kan?

ko tak ajak aku bab2 makan ni, mmg ar... nnt nk g melawat umh, mnumpang tido skali la.. katil extra ade kan utk aku?

mohdfuadtopa said...

nak buat jamuan jgn lupe ajak aku...bab mkn free ni aku rajin..hehehehe