Thursday, June 4, 2009

~~Special Gift~~



Semalam last day konvo.....pas abis meeting @ Teratai mintak along drop kt umah...kebetulan ada kunci keta terus amik Suri...

Sampai umah...tunggu hubby kat luar...sbb kunci umah xde....sib baik ada pondok tempat lepak....tunggu punyer tunggu x sampai2...mana tah p....x lama kemudian...hubby ku sampai dengan hondanyer.....ehh...gelak guling2....

Aku : Sape bg bunga kat abang?? (yela..diakan br pas konvo..ner la tau ade org bg bunga ke)

Hubby : Ape pulak..ni nk bg kat ayang la...

Aku : wahhhhh...

Hehe..x sangka pulak bunga tu utk aku....yg aku gelak tu...selambe dia je naik motor bwk bunga tu...


hadiah dari suami terchenta


ni beli sdrik...sbb its soooooo cuteee (maro la ni pengaruh pulak)



10 catatan:

eT said...

huhu..bestnyer dpt munga...
aku dpt bayangkn kamil naik moto bawak bunga..hehe

addyaholix said...

jap nak bayangkan... ermm!

haha rasa best tak dapat bunga? haha!

addy yg laki ni lagi malu dapat bunga kat pizza hut masa bufday tahun lepas. haha! maluuuu...

miezaniera said...

beshnye..dia dpt bunga wink wink..untung keje kt uitm ni ek,tiap kali konvo je mesti dpt bunga hehe walaupun bukan kite yg konvo ahaks..

Sarah Syazwani said...

et
bayang..jgn x bayang...mmg kelako..

ady
besttt..sungguh suke...
amboiii...ppuan plak bg ko bunga..ramai peminat la tu

bai
huhu..tu yg best

ZzamzZ said...

hehehe klako plak bile bygkn kamil bawak bunga naik moto tu tp pape pun bessh²dpt bunga..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

lawak laa beli bunga naik moto tapi janji dapat bunga :D

laki aku x pernah bagi bunga sejak kawen...huhuhu..seb baik masa konvo dulu tu dier beli bunga...

Sarah Syazwani said...

zam
huhuhahaha...laki ku mmg gitu..selambe badak dia jek

ellis
hehe...laki ni da kawen mmg sume lupe nk buat mcm sebelum kawen..mentang2la da dpt kita

paij188 said...

best la laki ko sarah..! klu laki aku die kate, die belikan aku ikan ngn daging suruh masak... huhuhu bole makan.. sabar je aku.

Sarah Syazwani said...

lawakla laki ko apai...xpela..terimala seadanya laki kita...kankann

Farihan said...

mana ado aden pengaruh hang boli octopus tu...hehe but thanks 4 the octopus tu ekss...missing it so much.luv from tganu buat octopus pink