Thursday, October 15, 2009

~JaMuaN HaRi Raya MCC~



Pada sabtu lepas 10/10/09...kelab MCC mengadakan jamuan hari raya dengan tema 'Glow in the dark'..leh pakai bj kaler itam, putih or merah jek...tmpt kt kolej jugak belakang umah aku so xdela jauh2 nak p kan...

makan time xde pulak amik gambo...sebab aku mmg da lapar giler..hehe


lepas makan time acara bg hadiah2 oleh pengetua Melati



ni cabutan bertuah rasanya



mantan penasihat MCC



amik gambar beramai2 dengan budak2 MCC



wif adik2 ku Rozai (naib presiden 1), Dayah (presiden), penaihat, Ana (naib presiden 2)



heee..rasa cam muda je dikelilingi budak2..ngeee



biasala kan kalu dah ramai2 mcm ni


so...aritula last activity dengan diorg...sbb taun depan dah berganti AJK..i will miss them so much..sebab ade yang mmg rapat ng aku then treat like mcm adik2 aku sendiri...

kadang2 aku leh suh diorg jaga Suri je kalu ade meeting ke apa ke..hehe...suri kalu ade org dok layan bawak g jalan2 nak ler dia...budak2 tu pulak mmg rajin melayan..senang idup aku..hehe

to all my sisters...good luck and you are my best moment





0 catatan: