Wednesday, November 10, 2010

My Little Angel



Rasanya macam x penah tunjuk gambar Sufi terbaru

huhu..bukan ape asal aku nak amik gambar dak kecik ni..mesti kakak dia pun nyebok

x kirala nk amik pakai hp ke kamera ke..kakak dia jugakla yg sebok nk amikkan gambar

Terus x jadik nak amik

So semalam time tunggu en kamil beli mcD (yee..kt dungun dah ada mcD okkk!!)

cik suri pun ikot same

dapatla amik budak baik ni..tp x dok diam pulak nk dicapainyer hp aku neh

ni ajola yg dapat di snap


mula-mula ok


mula dah nk amik hp tuh



dah xmo pandang kamera dah



payau nauuu nk suh dia pandang



haa amikk bulat mata dia



ni amik pagi tadi..dalam byk2 sekeping ni je la yg ok sket..tu pun part tangan blur sbb dia ng goyang2 badan


sekarang sufi dah 6 bulan dan berat suda 9kg..adoyaiii berat seh mau angkat

tapi budak ni manyyaaakkk baik..cume dia xleh tgk aku bangun dia nangis nk itot

dengan aku je la dia manja sket..ng en kamil x pulak maybe ank laki kot

fairla tuh..ank ppuan dia dah manja ng papanyer





10 catatan:

izan_cute said...

bambam giler...geram weh!!!

Atia Adina said...

9kg????atia 9.5kg.....

Amy Syaquena said...

comelnya dia..seronok tengok anak owang anak sendiri entah bile lagi aknya huhu..

♥♥ KhamS ♥♥ said...

1kg lg nak sama ngan faqhry.
dia dah 1 tahun 8 bulan.
haiiyaa.. keciknye faqhry!

Sarah Syazwani said...

izan : yee..mmg jd bahan cium jek

ad : xpe..suri pun 10kg..okla tu kalo ppuan biar slim2 jek..hehe

amy : xpe..blom ada rezeki lagi

khams : tu arr faqhry dah susut pulak ye

Mrs. Asida said...

6 bulan ,berat 9 kg?? boleh tahan gak tembamnya ek. Boleh follow arisha, 1 tahun 5 bulan , 12 kg. Ntah2 boleh lintas ni.. hehe

Amy Syaquena said...

terima kasih di atas jemputan , kota bharu dekat mane ye..

Amy Syaquena said...

ok dah terima pape nanti amy mesej ok..thanks sekali lagi di atas jemputan

AngahSayang2314 said...

wah.... best..nyer bb nie.. cute miut lak tue...

Gadis Kampung said...

kad raya aidil adha untuk awak..ambik disini http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/11/kad-aidiladha-untuk-awak.html