Tuesday, November 2, 2010

Persidangan PTM @ Gambang


JTK dan OMPD dah...PPTM pun dah..kalini giliran PTM lak nk bersidang

Macam-macam perkarala bersidangnya..4 ari tu cam lama je rasa

Tempat bersidang same je kt Gambang....okla tempatnyer cume cam xde pape jek kt situ

Sampai je sana..malam dh ada program...

ni la rupa bentuk buku bersidang


mcm bese..dok sebilik ng zu..nura..& nisa..giler2 budak ni terutamanye tuuuttttt


tu la dia fokus nihh tgk apela kt skrin tu


siap tido..baru ari 1 wehh..hahaha..sori k.sura..jangan mare..gambar anda diuplod dalam blog sy nih..hahaha


haa ni lg sorg bkn main lg amik gambo org ng tdo...last2 dpt gak capture dia ng tdo..wakakaka


ni hari kedua pas bersidang..dok tepi kolam sambil mkn eskerim

adela kedai kecik situ..asal nk p jek close 30 min..ampes

tp ptg tu dapatla juga merasa eskerim..k.sura la nk sangat..sekali eskerim rege rm4 ko..hambekk


macam biasala..disebabkan x dapat nk mandi manda kt kolam ni dapat bergambar je la


tunjuk skil main ping pong walaupun x terer langsung


malam pulak kene pakai bj rasmi a.k.a batek sbb ade perasmian oleh PNC

ehh!! tersamelak baju ng budak ni...kekeeke

mane x sama beli pun tmpt yg sama

batik made in terengganu hokeyy


my roomate masa kt Gambang..sume da kawin..sorg je single...teka2


hari ke 3..gambar tuan tanah jek..da malas nk amik gambar sbb suasana yg same jek


haaaa malam ke 3 sangatla seronok..cam paham2 je bos2 besau ni

siap bg kitorg rehat xde aktiviti..so leh wat aktiviti sendirik


ngehngeh..sebab kitorg nampak cam funfair..so serbu kt situ

zumie ajak men pool..aku yg agak2 x reti main langsung ni tibai je la kan

amik port paling ujung n gelap..konon2 x bagi org nampakla..tapi ade jugak org perasan..cehh


i like dis pic..:))

nura yg tertipu oleh zumi

zumi pulak konon-konon nak ketuk pale nura


pastu men dart baling kt belon

nk dapat 5 point br leh ade hadiah

x aci betul..byk 1 point jek..pas2 leh baling 3x...tipu2


ini adalah aktiviti wajib kalo ade karok jamban neh

sampai serak2 sore menyumbangkan lagu

rupenyer ramai PTM yang ada bakat2 terpendam kt sini..heheh


hoyee..last day sudahh..tapi lom leh balik agii


ni adalah antara aktiviti budak2 yang kami buat bile dah ngantuk+xleh nk bukak mata+nk tido masa bersidang


dapat hadiah dr kelab prokom

alamak ade x byr lagi la..ampunnnnn

time kasihla ye bg hadiah tu walaupun lama dah den pindah


tamat sudah persidangan PTM seMalaysia ini

harap-harap ape yg dok bincang2 tu jadi kenyataanla iyee

jgn dok cakap jek bertindak xde pulak

oopss...teeetttt..hehe



9 catatan:

eT said...

waaa...jeles2...
pesal pptm dulu xder break time malam...xder can pon nk wat xtvt sendiri...
boss2 ngelat...huhuhu

Sarah Syazwani said...

well..dh namapun bos..sukatila kan..wakakakaka

Kancilbiru said...

apesai kami tak sempat pun nak main2 ni...huhuhuhu

miezaniera said...

demokrasi di mana mana muahahaha

aizuemi said...

hahaha.. PPTM sme pegi 3h2m je kan? kami bersengkang mata wpun tido gaks dlm dewan tu selama 4h3m.. berbeda kan?

tp wa tak leh blah bab main pool tu.. wa nyaris2 kalah dgn si sarah ni.. hebat doh wanita ini..

"mcm bese..dok sebilik ng zu..nura..& nisa..giler2 budak ni terutamanye tuuuttttt"
ooii.. tut tu sape? nura ek?

hehehhe.. sibaek ko tak cite pasal bubur caca tu kan? hehehhee..

iera said...

bos2 p bercuti la..wahahaha..

...teettttt...

Sarah Syazwani said...

zu : agak2 sape tutttt tu..ngehngeh
jgn igt aku pestime main x terer ke..muahahhaah

AngahSayang2314 said...

wah... bestnyer bercuti sambil bekerja hehehe

AngahSayang2314 said...

ermmm apa lagi ..tegged sarah angah dah langsaikan tunggu la... sabtu yeee