Monday, September 12, 2011

Bad news

Arini tibe2 teringat mcm da lama jek x buka yahoo mail

Yelaaa..skrg ni asik gmail jek..yg yahoo dah x bape nk tgk

Soo..sbb nyer kepale pun wengg..nk delete segala emel lam tuh

Dah beratus2 rupenyer..ng syok delete mendelete..tibe2 dapat satu emel ni



haiyaaaa kene saman pulak..tp bukan time raya bulan 5 lameeee dah tuuu

pulak tu bukan keta yg aku pakai..tp keta aku adik aku yg guna

pe lagi M*ha**aD S**z*aN..byr arrr saman..kang tarik balik keta tu bwk p Dungun

updated : ada pulak yang tanya camne leh dpt emel berkenaan saman ni kan...sebabnyer aku mendaftar di myeg...so kalau ada saman dapatla emel seperti di atas...hehe


9 catatan:

mamasue said...

ooo..dia hantar notification kt emel eh?surat tak dak?

mamashikin said...

adoi..kena saman eh..sila bayar yer..haha..
oo skrg ni hntar tru email eh..ohh

Sarah Syazwani said...

su + shikin : kalu mendaftar dgn myeg dapatla emel2 cam gini..:)

eT said...

xpenah tau plak saman anto email..huhu

eB ezrin said...

haha? 1st time tau nih... hu2

dhiera said...

oo.. baru nak tanye macam mana boleh dapat. dah ada jawapan dh. hek.
bagus gak kan ada menda ni. takut juga ni kena saman. (bawa kereta laju tak takut plak. grr)

fuad ansari said...

nama adik dgn akak, dekat2 nampaknya... (",)

akak cuba bayangkan.. ada orang beli kete mahal2, enjin hebat2, tiba2 boleh bawak 110km/j je kat highway.. mana diorang tak stress.. no wonder byk yg kena saman(speed trap) kan.. (",)

~izan~ said...

pyus pun guna email.senang dia nak tgk kat laut keta dia yg mana kena saman haha..sbb keta2 dia ramai tukang bwk haha

Amy Syaquena said...

aik saman leh anto kat email ke dear , amy baru taw nie..