Sunday, October 16, 2011

Semua cukup!!!


One day...di satu malam

suri dan sufi dok main2...mula-mula elok je..

tah ape x kena bergaduh pulak diorg ni


mula-mula mamanyer buat xtau je la...

pas2 dah dengar sorang menjerit sorang menangis


kenela jugak leraikan

mama : nape ni kakak?? sape buat??

suri : mamaaaaaaaa.....adik buat kakak (sambil menangis)
lepas ni kakak xnak adik laki kakak nk adik pompuan jek

mama : nape pulak..adik laki x best ke?? (dah nak gelak time ni)

suri : xnk..sufi ganas sangat...suka gigit kakak..tarik rambut...pukul....semua cukup!!!

mama : hahahahahaha.....pas2 kakak nk brp org adik?? (dah gelak sakan tp saje tny lagi)

suri : nak 5 org adik pompuan

mama : hahahahah..(time ni dah bergolek2 gelak)


7 catatan:

~izan~ said...

dia tak tahu kalau adik perempuan lagi dasyat haha,sbb fasya ni kena dgn arissa teruk giler ekeke

Sarah Syazwani said...

izan : agaknyer dia igt..kalo adik ppuan sama pesen ng dia..hahah

eT said...

hehe..dia berkawan ngan adik dania elok jek xganas2..tu xmo adik laki kot..hehe

Sarah Syazwani said...

et : yela..dania pun ala2 lembut gak

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai, kesian suri kena buli dekat adik yer. kalo 5,rasanya tak cukup lagi tu..hehehee

Sarah Syazwani said...

eliss: uikss dgr 5 dah seram..haha

Atia Adina said...

hahaha...kalo aku pun dah gelak bergolek2 ni....bijak sungguh budak ni