Monday, October 31, 2011

Semoga kekal ke akhir hayat

Hafiz dan Fara

Selamat Pengantin Baru

Semoga kekal ke akhir hayat

Diorg ni la penyebab ai x dapat join Istiadat Konvokesyen kali ni..hehe

Maklumla..si lakinyer adik en kamil dunia akhirat..hahaha

8 catatan:

Papa Mifz said...

semoga bahagia hendaknye pado pengantin baru tuh..;)

Kakzakie said...

Tak apalah sebab meraikan yg sekali dlm seumur hidup kan...

rATu kEBaYA said...

selamat pengantin baru.. tahniah..

HappyIrfa said...

tahniah buat pengantin.moga bahagia hingga hujung nyawa

Amy Syaquena said...

selamat pengantin baru , sama cantik sama padan..suka warna baju , gold lawan gan merah memang ngam sangat dearrr

Sarah Syazwani said...

Papa Mifz : aminn

K.Zakie : itula..bukan senang kami nk g jauh2 tu

Ratu kebaya : tq..on behalf pengantin

HappyIrfa : aminn

Amy : aah kebetulan pulak..kami pun xtau diorgnyer kaler baju gold

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

nmpk korang dua sedondon kaler hari tue .. x smpt nak tego coz mengejar naka lari2 dlm dewan ;-)

Sarah Syazwani said...

Kak D : hehe..kami pun sekejap jek aritu sbb kamil x bape sihat..balik terus dmm teruk