Monday, August 24, 2009

TAG lagi....


Di tag oleh zu..jugak....

1.Apa perasaan anda skrg??
- xde perasaan..baru abis menyiapkan keje-keje atas permintaan user...

2.Saya nak makan???
- laksa...tibe2 teringin pulak kan
- kat Williams.. nak jugak mar0 bawakkan...buleh??

3.Saya tak suke??
- xtaula apa aku x suka di kala ini

4.Impian saya??
- nak beli rumah la...
- nak bercuti dan melancong seluruh dunia..
- anak-anak menjadi anak yg soleh dan solehah..aminnn

5.Saya harapkan??
- rumahtangga saya kekal ke akhir hayat dan sampai ke syurga..aminnn

6.Jika saya boleh putarkan masa??
- kembali jadi budak-budak..xyah pk masalah..main je kejenyer

7.Saya pada 10 tahun akan datang???
- harap-harap kehidupan dah makin stabil dan limit umur utk tidak mengandung lagi..wakakaka

8.Handphone saya adalah sebuah
- handphone biasa saje...yg penting utk sy tau suami sy ada kt mane biler dia blik umah lambat...

9. Saya pernah bercenta sebanyak?
- apa kene mengena soklan ni...xyahla tau

10.Saya suka pada??
- suami, mak & abah, anak, keluarga, sdr mara dan kawan-kawan saya

11.Kawan-kawan saya???
- kawan ler..x kira rapat ke x...

12.Pernah dikhianati??
- pernah..citer lama...let it go...

13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
- biar dan malas nk layan..akhirnyer sehingga skrg mintak maaf lagi

Senaraikan 8 orang untuk di tag
xmo ngetag sapa2 juga...


0 catatan: