Monday, May 9, 2011

Budak kuat berangan



Layan kan saje budak ni

ni kejadian masa g kl aritu

operasi menggediks ng mak ngah dia







ni pulak kat rumah

sibuk nau suh amik gambar dia






kalo perasan bj kuning same je yg dia pakai

mmg bj ni laaaa yg dia sukaaaaaaaaaa sangat pakai sampai aku selalu tipu bj ni ng basuh

kalo x mau siang malam dia nk pakai

anak sape la ni...hahaha

oh..happy mothers day to all mothers

x sempat nk buat entry..bz sket

see...u next entry..daaa


7 catatan:

Kancilbiru said...

ish ish anak sapa la ni..ekekee

~izan~ said...

slmt hari ibu gak kat ko...

ada anak2 baya ni mesti tak larat melayan aksi2 posing tu hehehe..comeyyy...geram aku tgk.dh mcm pan asian anak ko nih

Ir said...

hahahhaa..pandai sungguh suri bergaya..ade bakat dah tu..hihihi

eB ezrin said...

sedap pakai kot ;p
happy mother's day

Amy Syaquena said...

berangan dulu dah besar mane tau apa yang di angan2kan boleh jadi kenyataan hehehe~

Sarah Syazwani said...

niza : tula...hahaha

izan : pan asian n9+kelate..hehe

Ir : hahah..gaya tu jela dia buat

eB : agaknyerla eb..penin ari2 nk bj yg sama

amy : jgn jd bukan2 dah ler..x rela u

miezaniera said...

selamat hari ibu..ikut perangai mama dia la ni..hehehe