Wednesday, May 18, 2011

Lama x berkelahhh



Pada 7 Mei 2011 lepas

jiran sebelah rumah ajk p berkelah

kitorg on jek..tp mula2 hampir x jd pegi sbb anak2 ng tido dengan makpak pun tertido gak

sebelum tu lunch kt luar..sempat beli roti hajatnyer nk buat sandwich tuk bwk berkelah

last2 jd jugala walaupun lambat

lama dh wehh x berkelah

cuma x dpt mandi laut jela..aku dh siap bwk bj spare bdk2 ni kot diorg ni nk mandi

tp taula ank aku penakut sket pastu keadaan yg berbatu2

so dok tepi pantai je la n amik2 gambar


suka tul aku ng gambar ni


hehe..menurun btl dari mama dia


2 beradik


adik ng putingnyer


tu je la gaya kakak


kitorg dok bergambar atas batu besau pulak












hehe pas lepak sini..ari masih awal

kami pun pegila ke taman menan

biasalakan ada anak2 ni..diorg suka giler









seronok betul budak2 ni

memang balik lambat kul 7 rasanya baru balik

pas2 masing dah penat

padahal ada org ajk makan

mmg kitorg dh letih dan kekenyangan lagiii..maaf ye x dpt menghadiri undangan makan

terima kasih juga bagi nasi goreng

sufi tido awal..suri jugak yg tido lambat

terpaksa meneman dia tgk katun

sbb papanyer dh tido dulu..kalau x mmg papa la yg temankan dia

katun..katun..katunn je la budak ni

haishhh


4 catatan:

eT said...

sarah...turun shah alam yok...kite kelah ramai2 kt sini plak..tasik shah alam pon jadik la...ngeh3...

Sarah Syazwani said...

ape ke barang nk kelah tepi tasik tu..baik ko dtg tganu ni..mmg laut jekkk

eB ezrin said...

wah best... kami pn dh lamewr x gi... hu2

miezaniera said...

besntye umah dkt ngn pantai..kat shah alam ni, mana ada laut..pantai dalam pn jauh..huhuhu