Monday, May 30, 2011

~Laalallala...kawin..kawin~

Pabila cuti sekolah bermula

Maka mulala musim orang kawin

Memangggggg banyak sangat jemputan yang aku terima

Insya Allah...jika tiada aral melintang dapatla pegi

Kalau x pegi...ampun dan maaf dipinta..ambe dok jauh ni agak sukar utk ke sana sini

Minggu lepas..anak saudara sebelah hubby aku pun selamat melangsungkan perkahwinannya

Senang je diorg ni...umah x jauh...dengarnya mmg bercinta dari zaman sekolah

Moh-moh kita terjah


haaaa....banyak kan hantaran diorg ni

cer teka..cer teka

19 dulang berbalas 21

yang ni hok belah laki


budak yg sangat manja dengan papa dia..senang idup i..hahaha


cium..cium amik berkat


main ape ke benda tah..ada gong ada rebana


ada silat pulak

seumur hidup aku ni la silat aku x penah tengok

antara laki ng pompuan..pas2 siap ada ala2 berjoget pun ada

bergurau senda pun ada


tomoi plak

free show weh..tibe-tibe suar budak baju merah koyak plak..hahahaha


tumbuk bang..kasi pukul sama dia


dapat makan ng pengantin..wif my sis in law


bila tengok pelamin kosong

apa lg..kitorg pun terjah la


hehe...famili saya wajib ada


wif my sis in law n ank2 sedara


hohoho...anak2 aku memang hover kalo pasal kek


ni hantaran belah pompuan lak

mana2 leh kebas...kitorg kebas..hahaha

sebab pengantin xdok

Bulan 6 ni pulak sebelah lelaki...tema purple..alalalalala baju purple xdokkk


5 catatan:

Kak Amy said...

cantik pelamin warna merah , amy baru bercadang nak buat merah putih untuk perkahwinan abg nanti

~izan~ said...

musim..aku pun ada ramai nk mekap tp aku tolak sebab org order cake lg byk huhu..

musim mengawan hehe

Unknown said...

siap susun jadual la cuti sekolah...
sambil2 leh jalan kn...

eB said...

wahhh pengantin tuh dh ader 2 anak la... ;p

Kak Amy said...

sunyi dan sepi je , busy ke dear , ni amy datang nak menjemput SR adakan contest kalau free meh la join sama..

p/s:P/s: jemput join Cutest Baby Smiling COntest