Tuesday, June 28, 2011

Hopefully..she will be ok


Petang semalam..my sis kol dgn sore yg kelam kabut

sis : kol mak..kol mak..mak masuk spital

aishhh aku dh terkejut padahal br je hari ahad aku kol my mum

masa tu ok jek

then aku kol my father sbb mak x angkat hp dia..

abah kata xde pape kene operate sket jek
sebab ada ketumbuhan

hati ni mmg x senang dudukla

malam td nk kol..surela aku x dpt nk berckp sbb anak2 aku ni pantang org ng bertelefon

sokmo nk berebut je dua-dua org ni

so pagi ni aku kol my mum

she expecting ada fibroid..ya Allah nasib baikla mak pegi check

asalnyer my mum nk check sbb period dia asik keluar jek

kadang-kadang banyakkkk..kadang-kadang sket je

benda tu dah lama berlaku...she ingat nk monopous tp lama smpi dh bertahun gakla

so semalam dia check kt private..doc kata ada fibroid n xleh tangguh kene operate haritu juga

alhamdulilahla boleh dibuang..kalau x leh jadi kanser..minta dijauhkanla

cause my mak sedara died sebab kanser rahim..iaitu adik beradik my mum

mmg aku teringatla benda tu..

senang hati xde pape


this is my mum

we all love u

semoga sihat-sihat hendaknyaaa


7 catatan:

zamzunita said...

Alhamdulillah, semoga kte sume diberi kesejahteraan & kesihatan yg baik..Kim salam ngn mak hang ekh...lame xjumpe..

Anonymous said...

insyaAllah semuanya ok

iera said...

semoga mak akak cepat sembuh..

mamashikin said...

semoga semua selamat yer..

sarah-najwan said...

semoga mak awk cepat sembuh..

eB said...

eB doAKAN GAKS YER... AMINNNNNNNNNNNNNNN

miezaniera said...

Alhamdulillah..moga mak sarah sihat2 selalu..Aminn..